تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805604913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت متناسب با بافت جمعیتی منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت متناسب با بافت جمعیتی منطقه است تهران بزرگ -ایرنا - شهروندان مراجعه کننده به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت تهران معتقدند این نمایشگاه با توجه به بافت جمعیتی منطقه، فرصت برخوداری از خرید های متمرکز را برای مردم فراهم آورده است.


بوستان ولایت در جنوب تهران از هفتم اسفند ماه سال جاری شاهد حجم عظیمی از شهروندان پرجنب و جوشی است که برای خرید به این مکان سرسبز مراجعه می کنند.
زن و مرد، کودک و بزرگسال، پیر و جوان خلاصه همه و همه در تلاشند با هر وسیله ای که شده خود را به این محل برسانند تا بتوانند خرید های مورد نیاز ایام نوروزی خود را با تخفیف های مناسب خریداری کنند.
برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا سیاستی است که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اندیشیده شده تا فرصت خرید های متمرکز و با تخفیف های مناسب را در اختیار مردم با هدف کاهش هزینه های خانواده قرار دهد.
امسال همانند سنوات قبل 4 نقطه شهر تهران شاهد برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا است و یکی از این نقاط بوستان ولایت در جنوب شهر تهران است.
اکثر شهروندانی که برای خرید به این نمایشگاه مراجعه می کنند از سطح درآمدی تقریبا یکسان برخوردار بوده و چنین نمایشگاهی به آنان فرصت داده قدری از هزینه های سنگین زندگی را با خرید های مناسب کاهش دهند.
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت انواع و اقسام مایحتاج مورد نیاز شب عید را دریک مکان فراهم آورده و به ساکنان این فرصت را می دهد تا با خرید در محل بخشی از هزینه های سنگین تردد در سطح شهر را از سبد زندگی خط بزنند.
این نمایشگاه با نگاه به تنوع جمعیتی این منطقه طراحی شده و سلایق مردم منطقه جنوب تهران را خوب پوشش داده است.
مسوول هماهنگی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ویژگی خاص نمایشگاه امسال حضور تولید کنندگان داخلی است که کالاهای خود را به صورت مستقیم در اختیار شهروندان قرار داده و بدین ترتیب دست واسطه ها کوتاه شده و همین امر خرید های با قیمت مناسب را سبب شده است.
وی نرخ گذاری کالاها از سوی اتحادیه های مربوط را یکی دیگر از ویژگی نمایشگاه بر می شمرد و اظهار می دارد: کالاهای عرضه شده از تخفیف های بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار برخوردار است.
این مسوول با اشاره به حضور مستمر و مداوم واحد های بازرسی و نظارت در نمایشگاه عنوان کرد: شهروندان با دیدن کوچکترین تخلفی آن را گزارش کرده و در همان محل رسیدگی شده و نتیجه اعلام می گردد.
یکی از ویژگی های نمایشگاه بوستان ولایت حضور کالاهای تنظیم بازاری مانند گوشت و مواد شوینده بهداشتی است که مردم در اسرع وقت وبدون نیاز به ایستادن درصف های طویل می توانند آنها را ابتیاع کنند.
مسوول هماهنگی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بوستان ولایت حضور گسترده شهروندان در روز جمعه گذشته را یکی از دلایل رضایت مردم از برگزاری چنین نمایشگاهی می داند و معتقد است: تنوع و تمرکز کالاهای مورد نیاز در یک مکان و تخفیف های ویژه دلایلی است که شهروندان را جذب این نمایشگاه ها کرده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان این مطلب که اگر در روزهای آخر برپایی نمایشگاه های فصلی به این مراکز سری بزنید خواهید دید بیشتر غرفه ها از کالا خالی شده و حتی مردم به دنبال خرید کالاهای قرار گرفته در ویترین غرفه ها هستند آن را دلیلی برای مورد استقبال قرار گرفتن این نمایشگاه ها از سوی مردم می داند.
ˈیدالله صادقی ˈ در خصوص کیفیت کالاهای عرضه شده نیز چنین اظهار نظر می کند: ممکن است گاهی اوقات عده ای از افراد نیز باشند که انتظار کیفیت بالاتر از کالاهای عرضه شده در نمایشگاه را داشته باشند که البته این افراد می توانند با مراجعه به مغازه های سطح شهر کالاهای مرغوب تر را با قیمت های بالاتر خریداری کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص کیفیت مواد غذایی به ویژه آجیل در نمایشگاه های بهاره نیزاعتقاد دارد: امسال آجیل عرضه شده در تمامی نمایشگاه های بهاره از کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری برخوردار است.
صادقی در ادامه می گوید: هر گونه تخلف از سوی غرفه داران در نمایشگاه های بهاره به سرعت توسط بازرسین مقیم در این نمایشگاه ها و نیز بر اساس گزارشات مردمی پیگیری و رسیدگی می شود و این از مزایای نمایشگاه است.
تهرام/9977
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن