تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد بيش از ۹۰درصدي اينترنت شرکت مخابرات در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۴ب.ظ)
مديرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد: رشد بيش از ۹۰درصدي اينترنت شرکت مخابرات در استان مديرعامل شرکت مخابرات استان قم از رشد بيش از 90درصدي مشترکين اينترنت پرسرعت(ADSL) شرکت مخابرات استان قم نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس دهناد با بيان مطلب فوق افزود: تعداد مشترکين ADSL شرکت مخابرات استان قم تا پايان سال گذشته حدود 20هزار مشترک بوده است که اين تعداد تا پايان بهمن ماه امسال به 38هزار و 765 مشترک رسيده است که رشد 93درصدي را نشان ميدهد.
وي مشترکين ADSL شرکتهاي ديگر را تا پايان سال گذشته 40هزار مشترک اعلام نمود که اين رقم تا پايان بهمن ماه امسال به 48هزار مشترک رسيده است.
مديرعامل شرکت مخابرات استان قم تعداد پورتهاي داير شده ديتا را 40 هزار پورت برشمرد که نسبت به سال گذشته 89درصد افزايش داشته است.
مهندس دهناد در ادامه از آغاز طرحهاي تشويقي فروش اينترنت پرسرعتADSL در استان خبرداد و افزود: در طرح تشويقي اين شرکت که از امروز آغاز شده و هر دو هفته يکبار از مشترکين قرعه کشي بعمل مي آيد و جوائزي نفيس از قبيل لب تاپ، تبلت و گوشي تلفن همراه و ... به ارزش 80ميليون ريال به مشترکين اهداء ميشود.
وي مهلت اين طرح را تا پايان ارديبهشت ماه سال 1393 بيان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن