تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه جامع علمی کاربردی امام خمینی(ه) باید الگوی سایر دانشگاه ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه جامع علمی کاربردی امام خمینی(ه) باید الگوی سایر دانشگاه ها باشد تهران- ایرنا- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی امام خمینی(ره) باید سمبل و الگوی سایر دانشگاه های کشور باشد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام ˈسید محمد علی شهیدیˈ روز یکشنبه در نخستین آیین یادواره شهدا و بستگان درجه یک کارکنان مرکز علمی کاربردی امام خمینی(ره) این مطلب را عنوان کرد.
وی افزود: ایثارگران نقش والایی در انقلاب و تداوم آن داشته و دارند از این رو این مرکز می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشته باشد.
شهیدی با اشاره به اینکه این دانشگاه وابسته به بنیاد شهید است، ادامه داد: اساتید و دانشجویان این مرکز باید از برترین ها و بهترین های جامعه و با ویژگی های منحصر بفرد باشند.
معاون رییس جمهوری تصریح کرد: از آنجا که مقام معظم رهبری بر پررنگ ماندن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند بنابراین دانشگاه مزبور می تواند در این حوزه نقش آفرین باشد.
شهیدی در ادامه بر دقت در جذب اساتید و دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی امام خمینی (ره) تاکید و اضافه کرد: معیارهایی نظیر اسلامی بودن، تعهد به نظام، انقلاب و اصل ولایت فقیه از جمله مواردی است که باید در زمان انتخاب این افراد به آن توجه داشت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه نباید هدف از تحصیل در این مرکز مدرک گرایی باشد، اظهار داشت: با توجه به رشته های تحصیلی در این دانشگاه باید علم آموزی و تجربه هدف اصلی دانشجویان باشد تا در آینده ای نزدیک شاهد رتبه نخست آن در میان دانشگاه های کشور باشیم.
شهیدی یادآور شد: با توجه به حضور 85 ایثارگر در مجلس شورای اسلامی می توان از ظرفیت های آنان برای رفع مشکلات این مرکز بهره گرفت و مسوولان این مرکز به جز دغدغه آموزش دغدغه ای دیگر نداشته باشند.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با توسعه این مرکز، مراکز مجازی را نیز گسترش دهیم، گفت: یکی از مشکلات این دانشگاه کمبود فضای آموزشی است که امیدواریم با بررسی های صورت گرفته درباره اختصاص مکانی برای آن این مشکل رفع شود.
در پایان این مراسم با حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی امام خمینی(ره) و معاونان بنیاد شهید با اهدای لوح از تعدادی از فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی تقدیر شد .
اجتمام(3)1880**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن