تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید راهپیمایان درصیدا/ حمایت از مقاومت لبنان، مقابله با صهیونیست ها و تروریست های تکفیری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید راهپیمایان درصیدا/ حمایت از مقاومت لبنان، مقابله با صهیونیست ها و تروریست های تکفیری صیدا – ایرنا – راهپیمایان در شهر صیدا در جنوب لبنان بر حمایت خود از مقاومت تاکید و خواستار مقابله جدی با جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری شدند.


به گزارش ایرنا، این راهپیمایی روز یکشنبه و به مناسبت سالگرد ترور و شهادت « معروف سعد » ازمبارزان جریان مردمی ناصری لبنان برگزار شد.
رییس جریان مردمی ناصری لبنان در تجمع پایان این راهپیمایی با محکوم کردن جنایات تروریست های تکفیری از برخی کشورهای منطقه و جهان از این تروریست ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند،بشدت انتقاد کرد.
« اسامه سعد» خاطرنشان کرد که متاسفانه برخی گروه ها وجریان های سیاسی در لبنان جنایات تروریست های تکفیری در این کشور و به شهادت رسیدن و زخمی شدن شهروندان بی گناه را توجیه می کنند.
وی با تاکید براینکه مردم لبنان و فرزندان مخلص و مبارز شهر صیدا در مقابل تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری می ایستند، خاطرنشان کرد که دولت لبنان برای دفاع از کشور درمقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی همکاری با مقاومت را تقویت کند.
اسامه سعد تاکید کرد که تخریب کشورهای اسلامی و عربی و ایجاد فتنه مذهبی تنها در خدمت رژیم صهیونیستی و تامین کننده منافع این رژیم اشغالگر است .
رییس جریان مردمی ناصری لبنان هشدار داد که فرزندان صیدا به تکفیری ها و تروریست ها اجازه نمی هند ، وحدت لبنان و صیدا را مخدوش و فتنه مذهبی و طایفه ای در لبنان ایجاد کنند.
وی برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی وجنایات تروریست های تکفیری خواستار وحدت مسلمانان لبنان اعم از سنی و شیعه و مسیحیان شد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن