تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812635533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبات کشور در برابر تحریم‌های همه جانبه معجزه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای:
ثبات کشور در برابر تحریم‌های همه جانبه معجزه است
دادستان کل کشور گفت: نظام ما به دلیل اینکه مبتنی بر اسلام ناب، رهبری و مردم است، هرگز در برابر تحریم‌ها سر خم نکرده و ثبات امروز ایران اسلامی معنایی جز معجزه ندارد.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والسملمین محسنی اژه‌ای صبح امروز یکشنبه(11 اسفند) با حضور در سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: بحمدالله سازمان بازرسی کل شکور به عنوان یکی از سازمانأ‌های وابسته به قوه قضائیه جزء نهادهایی است که در طول سنوات خدمتی خود رو به رشد و کمال بوده است، چرا که شناسنامه این نهاد نشان دهنده پیشرفت و توسعه همه جانبه آن است.

دادستان کل کشور ادامه داد: بیش از پیش خدا را سپاسگزاریم که این توفیق را یافته‌ایم که بتوانیم خادمانی برای این نظام و مردم عزیزمان باشیم، خیلی فرق است که انسان در زیر کدام پرچم حرکت کند و امام و مقتدای وی چه کسی باشد و برای چه ارزش‌هایی سخن بگوید و این در حالی است که ما در عصر حاضر این توفیق را داریم که برای نظامی که متکی به اسلام ناب است و زیر پرچمی که دو نیروی شایسته آن امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری بوده است، حرکت می‌کنیم.
 
وی افزود: نه تنها بعد از انقلاب، نه در زمان جنگ بلکه در طول تاریخ خون‌های شهدایی به پای این انقلاب ریخته شده و ده‌ها و صدها شهید به پای این انقلاب جان نثاری کرده‌اند که هرکدام از آنها یک دنیا ارزش داشتند.
 
سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: امروز مفتخریم برای ملتی تلاش می‌کنیم که حقیقتا اگر بگوییم به عنوان یک امت و ملت در تمام طول تاریخ بی نظیرند، مطلبی به گزاف نگفته‌ایم، چرا که 35 سال است دشمن ترین دشمنان اسلام تمام تلاش خود را بکار بستند که مردم ما را به زانو در بیاورند، اما در این زمینه توفیق نیافتند.
 
** تهدیدها و دسیسه‌های دشمن در مقابل ثبات کشورمان چیزی نیست
 
وی ادامه داد: بنده وقتی که به امنیت و آرامش و وحدتی که در کشور است نگاه می‌کنم و از طرفی تهدیدها و دسیسه‌های دشمن را می‌بینم، نمی‌توانم اسمی جز معجزه بر روی این نظام بگذارم.
 
حجت‌الاسلام والسلمین محسنی اژه‌ای افزود: نظام ما به دلیل اینکه مبتنی بر اسلام ناب، رهبری و مردم است، هرگز در برابر تحریم‌ها سر خم نکرده و ثبات امروز ایران اسلامی معنایی جز معجزه ندارد.

وی ادامه داد: سی و پنج سال است دشمنان در عرصه‌های مختلف اعم از نظامی، اجتماعی، اقتصادی ،فرهنگی و ... بر مردم ما فشار می‌آورند که بحمدالله در این زمینه‌های توفیقی حاصل آنها نشده است.
 
دادستان کل کشور افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان جنگ داخلی بر کشور ما تحمیل کردند و  به طوری که آرام آرام جنگ داخلی را به پایتخت کشور رساندن و همه‌ ما به یاد داریم که چه روز‌هایی طی سال 60 در کشور داشتیم.
 
سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس همه‌ مستکبرین شرق و غرب پشت سر صدام بودند و تمام امکانات و تجهیزات جنگی و اطلاعاتی را علیه ما در اختیار وی قرار می‌دادند.
 
وی تصریح کرد: آنها از اوایل انقلاب اموال ما را به زور بلوکه کردند و دانشگاه‌های ما را تبدیل به میدان جنگ کردند تا جایی که دانشگاه‌ها مدتی به تعطیلی کشیده شد و این در حالی است که آنها در تمام این مصاف شکست خورده و با وجود جنگ تمام عیار اقتصادی نتوانستند مردم ما را به زانو در بیاورند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در سنوات گذشته دشمنان ما چندین تحریم علیه ما انجام دادند به طوری که اگر احساس می‌کردند قاضی و یا مدیر کل مجموعه‌ای جایی برای پیشرفت دارد وی را در لیست قرار می‌دادند.
 
دادستان کل کشور تصریح کرد: ما در این سال‌ها شاهد تحریم‌های همه جانبه‌ای بودیم که دشمنان ما از طریق ابزار‌ها و اهرم‌های مختلفی که در اختیار داشتند این تحریم‌ها را علیه ما اعمال می‌کردند تا ما احیانا نتوانیم تحریمی را بشکنیم و آن را دور بزنیم اما عدم توفیق آنها در این زمینه نشان دهنده چیزی جز معجزه در کشور‌مان نیست.

 این خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن