تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سوم پارک ها و تفرجگاه های مازندران مشکل بهداشتی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک سوم پارک ها و تفرجگاه های مازندران مشکل بهداشتی دارند ساری- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وضعیت نامناسب سرویسهای بهداشتی در پارکها و تفرجگاه های استان گفت: تعداد یک سو م از مجموع 61 پارک و تفرجگاه موجود استان دچار مشکلات بهداشتی هستند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈقاسم جان بابایی ˈ عصر شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همچنین افزود: دفع غیر بهداشتی فاضلاب، مدیریت نامناسب جمع آوری و انتقال زباله ها، نبود یا ناکافی بودن سرویس های بهداشتی، نامناسب بودن وضعیت نظافت سرویس های بهداشتی از عمده ترین مشکلات در پارکها و تفرجگاه های استان است.
وی تعیین جایگاه مناسب و به دور از محل رفت و آمد مسافرین جهت دپو موقت زباله های تولیدی ، تخلیه بهنگام زباله ها و آهک پاشی محل را بخشی از راه های برون رفت از مشکلات بهداشتی در پارکها عنوان کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: می توان با رعایت نکات ایمنی در پارک ها، تامین سرویس بهداشتی به تعدا کافی، نظافت دایم سرویس های بهداشتی و استقرار سطل های زباله دردار مناسب پدالی همراه با کیسه زباله، قراردادن مایع دستشویی، ممانعت از فعالیت عرضه کنندگان غیر مجاز مواد غذایی در محیط پارک ها و تفرجگاه ها و ممانعت از عرضه قلیان در این محیط ها بخش اعظمی از مشکلات بهداشتی و سلامت این مکانها را حل کرد .
جان بابایی با اشاره به اینکه در طرح سالمسازی دریا نیز مواردی مشاهده می شود که سلامت افراد را به مخاطره می اندازد افزود: عرضه غیر بهداشتی یخ و نگهداری مواد غذایی در شرایط غیر بهداشتی، عرضه قلیان، سکوی غیر بهداشتی شست وشوی ظروف، وضعیت نامناسب دفع و دپوی موقت زباله، وضعیت نامناسب دفع فاضلاب دستشویی و دوشها نمونه هایی از این موارد است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به راه اندازی مرکز اطلاعات دارویی مازندران با شماره پاسخگویی تلفنی 1490 گفت: این مرکز در ایام نوروز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و مسافران است.
جان بابایی با بیان اینکه مرکز اطلاع رسانی دارو از ساعت 8 تا 16 آماده ارایه اطلاعات دارویی به مردم است افزود: پزشکان و دستیاران متخصص رشته داروسازی دراین مرکز حضور دارند.ک/3
7330/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن