تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی کارآفرینان ایتالیایی برای همکاری با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعلام آمادگی کارآفرینان ایتالیایی برای همکاری با ایران رم - ایرنا - شرکت ها و کارآفرینان ایتالیایی فعال در زمینه کشاورزی، برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران ابراز آمادگی کردند.


به گزارش ایرنا، نمایندگان بیش از 20 شرکت ایتالیایی فعال در زمینه های مختلف و مرتبط با مسایل کشاورزی و کارآفرینان این حوزه، در نشست کاری با محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران در رم، برای آغاز همکاری ها با ایران ابراز علاقه کردند.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایتالیا و ایران که اخیرا به همراه یک هیأت 15 نفره از نمایندگان شرکت های ایتالیایی به ایران سفر کرده بود، از آمادگی این اتاق برای همکاری خبر داد.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ایران نیز دراین نشست ضمن بیان ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ایران آماده است در کلیه زمینه هایی که شرکت های ایتالیایی فعالیت دارند، با آنها همکاری کند.
وی افزود: همکاری شرکت های ایتالیایی با جمهوری اسلامی ایران می تواند به صورت کوتاه و یا بلند مدت از طریق ارائه محصولات تولیدی شرکتهای ایتالیایی به ایران و سرمایه گذاری مشترک بین شرکتهای دو کشور و همچنین تولید محصولات مشترک در ایران باشد. البته اولویت جمهوری اسلامی ایران همکاری بلند مدت است.
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: ایران آمادگی تضمین هرگونه سرمایه گذاری را دارد و محصولات تولیدی امکان صدور به بازار ایران و کشورهای همسایه را خواهد داشت.
وی از شرکتهای ایتالیایی دعوت کرد برای آشنایی با ظرفیت ها و بازار، به ایران سفر کنند.
محمود حجتی که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی غذا و کشاورزی به رم سفر کرده است، از برخی ظرفیتهای صنایع ایتالیا در زمینه تولید ماشین الات کشاورزی نیز بازدید کرد.
اروپام ** 2171**1485** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن