تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802709558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکن آبادی بر آمادگی ایران برای همکاری با لبنان در مبارزه با تروریسم تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رکن آبادی بر آمادگی ایران برای همکاری با لبنان در مبارزه با تروریسم تاکید کرد بیروت – ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران بعداز دیدار با وزیر امور خارجه جدید لبنان با توجه به تجربه های فراوان در مبارزه با تروریسم، بر آمادگی ایران برای ارائه هرگونه همفکری و مساعدت به لبنان در این عرصه تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، «غضنفررکن آبادی» به همراه تعدادی از سفرای کشورهای آسیایی با «جبران باسیل» وزیر امورخارجه جدید لبنان دیدارو با وی درباره مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کرد.
سفرای کشورهای آسیایی دراین دیدار تشکیل دولت جدید لبنان را تبریک گفتند و برای جبران باسیل در مقام وزارت امور خارجه لبنان آرزوی موفقیت کردند.
سفیر ایران در این دیدار با اشاره به هدف قرار گرفتن امنیت شهروندان لبنانی ازسوی گروه های تروریستی هدایت شده ازسوی رژیم صهیونیستی، همبستگی و تقویت وحدت را شرط موفقیت در گذار لبنان از این مرحله حساس برشمرد.
« غضنفر رکن آبادی» بعداز این دیدار و در پاسخ به سؤال خبرنگاران، اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران بویژه پس از انفجارهای ترورویستی اخیرکه سفارت و رایزنی فرهنگی ایران در لبنان را هدف قرار داده است و باتوجه به تجربه های فراوان در مبارزه با تروریزم، بر آمادگی ایران برای ارائه هرگونه همفکری و مساعدت به لبنان در این عرصه تاکید کرد.
وی گفت که ایران همکاری با نهادهای امنیتی ذیربط در لبنان را برای کشف و مجازات عاملین و جلوگیری از گسترش اینگونه اقدامات آغاز کرده است.
سفیر ایران همچنین تشکیل دولت جدید لبنان را دارای تأثیر مثبت بر مسائل مختلف امنیتی و سیاسی این کشور و منطقه دانست و بر لزوم تمرکز و برنامه ریزی دولت جدید بر مقابله با گروه های تروریستی تأکید کرد.
رکن آبادی، برنامه ها و جنایات غیرانسانی گروه های تروریستی در لبنان، سوریه، عراق و یا هرجای دیگر را همسو با رژیم صهیونیستی و در جهت تحقق اهداف این رژیم ارزیابی کرد.

** دیدار رئیس حزب همبستگی لبنان با سفیر ایران
« امیل رحمه » نماینده مارونی مجلس نمایندگان لبنان و رییس حزب همبستگی این کشور روز دوشنبه با حضور درسفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با رکن آبادی دیدار و با وی در خصوص تحولات صحنه داخلی لبنان و تحولات منطقه گفت وگو کرد.
رییس حزب همبستگی لبنان با اشاره به تحولات سوریه و خطر گروه های تروریستی تکفیری اظهار داشت: بدون شک مبارزه با گروه های تکفیری در سوریه مانع از آن شده است که لبنان تبدیل به امارتی برای داعش و دیگر گروه های تروریستی تکفیری شود.
نماینده مارونی مجلس لبنان فتنه انگیزی در منطقه را توطئه ای صهیونیستی دانست و گفت: گروه های تکفیری ریشه در سازمان های اطلاعاتی صهیونیستی داشته و کسانی که اقدام به عملیات انتحاری می کنند، خواسته و یا ناخواسته به این رژیم غاصب در رسیدن به اهداف شوم خود خدمت می کنند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تشریح تحولات منطقه گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره بر خطر گروه های تروریستی تکفیری هدایت شده از سوی رژیم صهیونیستی به عنوان چالشی برای کلیه کشورهای منطقه تأکید داشته و بر ضرورت هوشیاری در برابر این فتنه تأکید کرده است.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن