تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ نوه امیرکبیر تا خشن ترین فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرگ نوه امیرکبیر تا خشن ترین فوتبال


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.اولین ساندویچی در ایران/۲۵ سال زندگی فقط با خوردن پیتزا!/ دزدی که الماس ۱۳۵ هزار پوندی را بلعید/ نخستین گوشی دوطرفه دنیا/ کشف کتاب مقدس مسیح / هنرمندانه ترین پارکینگ دنیا.. اولین ساندویچی در ایران

اولین ساندویچی در ایران

ساندویچ فروشی جاسمین در سال ۱۳۵۳ در تهران تاسیس شد و برای اولین بار ساندویچ با نان باگت و سس فرانسوی در ایران ارائه داد.
بیشتر...

مرگ نوه صد ساله امیرکبیر در کرج

مرگ نوه صد ساله امیرکبیر در کرج

آخرین بازمانده خاندان امیر کبیر ، زهراسلطان شاهزاده عزت السلطنه دختر مظفرالدین شاه قاجار، واپسین روزهای زندگی یک قرنی  خود را در یکی از آسایشگاه های استان البرز گذرانده و در روزهای آخر ، تشخیص بسیاری از چیزها برایش دشوار بود. با پیگیری زیاد به آخرین آسایشگاهی که نوه امیرکبیر در آن روزهای آخر زندگیش را میگذراند رسیدیم، جایی که بر خلاف تصورمان کورترین نقطه دریافت اطلاعات در مورد او بود. «« فقط میتوانیم بگوییم سه ماه است که فوت کرده ، اطلاعات دیگری نمیتوانیم به شما بدهیم ، چون وکیل وی مخالف سرسخت هرگونه درز اطلاعات است» از این مکان به یک مکان دیگر و از آسایشگاهی به آسایشگاه دیگر پاس داده شدن ها به پایان رسید ولی دیگر دیر شده بود.
جالب توجه این بود که هیچ کدام از مسئولین روابط عمومی های ارگانهای مربوطه از وجود چنین شخصی در استان البرز و در کرج اطلاعی در دست نداشتند ، چه رسد به اینکه توجهی خاص به وی شده باشد .
بیشتر...

۲۵ سال زندگی فقط با خوردن پیتزا!

۲۵ سال زندگی فقط با خوردن پیتزا!

“دن” یک کارگر ۳۸ ساله اهل انگلستان است که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کند. رژیم این مرد باعث شده تا پزشکان بسیاری در دنیا برای آزمایش کردن بدنش دست به کار شوند. او از ۲۷ سال پیش تا کنون تصمیم گرفت فقط پیتزا بخورد. این مرد زمانی که تنها ۱۵ سال سن داشت به توصیه پزشکان به سمت غذاهای گیاهی رفت اما خیلی سریع از آن ها زده شد و به پیتزا پناه آورد. او روزانه در تمام وعده های غذایی پیتزا می خورد و به گفته خودش هیچوقت از آن خسته هم نخواهد شد. پزشکان احتمال می دهند اشکالاتی در سیستم متابولیسم این مرد وجود داشته باشد زیرا هیچ انسانی نمی تواند این همه غذایی که همیشه به سم تشبیه می شود را در بدنش تجزیه تحلیل کند. این مرد همچنین اعتقاد دارد هر بار که به یک پیتزا فروشی جدید می رود انگار غذایی تازه خورده است. پزشکان توصیه می کنند کسی سعی در اجرای چنین رژیمی نکند زیرا بدن انسان پس از یک هفته دچار تغییرات گسترده و البته بسیار ناگواری خواهد شد که جبران آن ها سخت است.
بیشتر...

 دزدی که الماس 135 هزار پوندی را بلعید

 دزدی که الماس 135 هزار پوندی را بلعید

متیو اسبورن 29 ساله متهم است روز شنبه هفته گذشته الماس گرانبهایی را به ارزش 135 هزار پوند به سرقت برده است. متیو هنگامی که قصد خروج از استرالیا را به مقصد نیوزیلند داشت دستگیر شد. کاراگاهان مشکوک هستند متیو الماس گرانقیمت را بلعیده و باید از بدنش اشعه ایکس گرفته شود.در پی انتشار این خبر وزارت خارجه بریتانیا واکنش نشان داد و در سخنانی ضمن تایید خبر گفت رایزنیهای بیشتر در این خصوص در جریان است.
بیشتر...

نخستین گوشی دوطرفه دنیا

نخستین گوشی دوطرفه دنیا

یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده‌ تلفن همراه به نام Yotaphone به تازگی یک گوشی منحصر بفرد تولید کرده که دارای دو صفحه‌ نمایش در دو طرف خود است. گفتنی است، پشت این گوشی که دارای دومین صفحه نمایش است به کاربر قابلیت دریافت و ارسال email، پیام‌های صفحه نمایش و نوشتن در "رسانه‌های اجتماعی "را می‌دهد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، صفحه‌ اصلی این گوشی همانند یک تلفن همراه با "سیستم عامل اندروید" است.
نخستین گوشی دوطرفه دنیا
این تلفن همراه دارای دو صفحه نمایش اصلی با ابعاد ۵ اینچ و فرعی با ابعاد ۴۷ اینچ است. از طریق این قابلیت کاربران راحت‌تر می‌توانند در یک زمان از چند برنامه‌ مختلف استفاده کنند. کارشناسان شرکت ادعا کرده‌اند که عمر باتری در این گوشی‌ها بسیار بالا است و فروش جهانی آن از سال ۲۰۱۴ آغاز خواهد شد.
بیشتر...

کشف کتاب مقدس مسیحی در آنکارا، واتیکان را شوکه کرد

کشف کتاب مقدس مسیح در آنکارا، واتیکان را شوکه کرد

 در ترکیه کتاب مقدسی کشف شده است که بیش از 1500 سال پیش به صورت دستی نوشته شده است. این کتاب مقدس به شدت واتیکان را نگران کرده است، چرا که حاوی "انجیل برنابا" است. برنابا یکی از حواریون عیسی مسیح بود و با "پولس مقدس" سفر می کرده است.این کتاب در سال 2000 میلادی کشف شده بوده است و در مکانی مخفی در موزه "مردم نگاری" آنکارا از آن نگهداری می شد. صفحات این کتاب از جنس چرم بوده و به زبان عیسی مسیح یعنی "زبان آرامی" نوشته شده است. برخی از صفحات این کتاب نیز در مرور زمان سیاه شده اند. بر اساس اطلاعات دریافتی، این کتاب توسط متخصصان مورد بررسی قرار گرفته و اصل بودن آن ثابت شده است.برخی از محققان با بررسی متن این کتاب مقدس به این نتیجه رسیده اند که عیسی به صلیب کشیده نشده و همچنین او فرزند خداوند نبوده است، ولی او پیامبر خدا بوده و آپوستل پاول " پالس مقدس" تنها یک انسان فریبکار بوده است. در اواخر این کتاب نیز نوشته شده است که عیسی در صعود به اوج آسمانها زنده بوده است و به جای او، "یهودا اسخریوطی" از حواریون عیسی که مکان وی را به دشمنانش نشان داد، به صلیب کشیده شد.در این کتاب همچنین ظهور آخرین ناجی اسلام نیز پیش گویی می شود. این در حالی است که اسلام در آن زمان هنوز بوجود نیامده بود.
بیشتر...

هنرمندانه ترین پارکینگ دنیا

هنرمندانه ترین پارکینگ دنیا

 شهر دیترویت در آمریکا به جرات زیباترین پارکینگ دنیا را در اختیار دارد. در این شهر تئاتری قرار دارد که در گذشته به نام تئاتر میشیگان کار می‌کرده است اما این روزها به یک پارکینگ سه طبقه تبدیل شده است ولی هنوز فضای تئاتر در آن حفظ شده و زیبایی خاصی دارد. پارک کردن خودرو نیاز به یک پارکینگ مطمئن دارد اما وقتی این ایمنی با زیبایی هم ترکیب می شود، صاحبان خودرو سعی می‌کنند بهترین پارکینگ را برای خودروی خود پیدا کنند و برخی از افراد دیترویت توانسته‌اند به این هدف برسند.
هنرمندانه ترین پارکینگ دنیا
این پارکینگ از روز اول هم رگی در میان خودروها داشته است زیرا ابتدا اولین کارخانه هنری فورد در این مکان برپا شده است ولی در سال 1926 این کارخانه خراب شد و تئاتر به جای آن باز شد. تئاتر با هزینه 5 میلیون دلاری در آن زمان ساخته شد و توانایی گنجایش 4000 نفر را داشت.این سرنوشت اما برای ساختمان تئاتر باقی نماند زیرا پس از چند دهه به یک سالن ورزشی تبدیل شد و سپس به استادیومی برای هاکی تبدیل شد اما همه آنها به مرور از ذهن‌ها پاک شد و حالا صاحب جدید ساختمان آن را تبدیل به یک پارکینگ بسیار زیبا کرده است.
بیشتر...
  کشف قدیمی‌ترین پنیر جهان در چین

در جریان کاوش‌های باستان‌شناسان چینی در بقایای یک مقبره 3600 ساله در چین بقایای مقداری پنیر که می‌توان آن را قدیمی‌ترین پنیر جهان لقب داد، کشف شد. این مقبره که به احتمال فراوان به یک شاهزاده چینی تعلق دارد در سال 1934 کشف شد و سپس برای چند دهه به فراموشی سپرده شد. نخستین پروژه علمی کاوش در این مقبره در سال 2003 آغاز شد که حاصل آن کشف صدها اثر تاریخی ارزشمند بود که بیشتر آن‌ها در موزه ملی چین در پکن نگهداری می‌شود.باستان‌شناسان در جریان فصل جدید کاوش در این مقبره که از ابتدای سال جاری میلادی آغاز شده است، در کنار یکی از مومیایی‌ها موفق به کشف مقداری پنیر در یک بسته‌بندی چرمی شدند که 3600 سال قبل و در سال‌های عصر برنز از شیر بز تهیه شده است.این مقبره در کنار یک رودخانه خشک شده در نزدیکی صحرای تاکالاماکان چین واقع شده و به همین دلیل به دلیل آب و هوای خشک صحرا بخش قابل توجهی از مواد غذایی که در هزاران سال قبل بر اساس رسوم چینیان باستان به همراه مردگان دفن می‌شده، سال مانده‌اند. کشف قدیمی‌ترین پنیر جهان در چین در شرایطی صورت می‌گیرد که تا کنون تصور می‌شد قدیمی‌ترین پنیر جهان متعلق به یونان است.
بیشتر...

خشن ترین فوتبال تاریخ

خشن ترین فوتبال تاریخ

خشن ترین فوتبال تاریخ

خشن ترین فوتبال تاریخ

خشن ترین فوتبال تاریخ

 فوتبال به خودی خود گاهی اوقات خشونت زیادی دارد حال اگر نوع دیگر آن رواج پیدا کند که میزان خشونت در آن بیشتر هم می شود.فوتبال استوریکو خشن ترین ورزش دنیاست. این فوتبال مختص ایتالیا است و برای هر تیم ۲۷ نفر بازی می کنند . در این نوع فوتبال هدف این است که با استفاده از دست و پای خود به هر نحوی که شده توپ را به سمت گل پرتاب کنند.
بیشتر...

 
 


شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن