تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح عدم شمول مالیات برای امور خیرخواهانه در حال پیگیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر بهداشت : طرح عدم شمول مالیات برای امور خیرخواهانه در حال پیگیری است شیراز - ایرنا ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خیرین همواره الگوهای برجسته ای در کشور بوده اند، گفت : برای ترویج خدمات نیکوکارانه در عرصه سلامت ، طرح عدم شمول مالیات برای اقدامات خیرخواهانه در این وزارتخانه در حال پیگیری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در سومین روز از سفر به استان فارس در جمع خیرین عرصه سلامت فارس افزود: حضور خیرین سلامت در فارس، علاقه ام به این استان را مضاعف کرده است.
هاشمی با تاکید بر اجر معنوی و اثربخشی نیک اندیشی خیرین سلامت در جامعه، تصریح کرد: کمتر توفیقی پیش می آید که بتوانیم برای خود، خانواده و اجدادمان وسیله خیر باشیم و این توفیق در اقدامات نیکوکاری سلامت فراهم می شود.
وی خطاب به خیرین سلامت فارس، ادامه داد: این افتخار نصیب شما خیرین شده تا بتوانید به مردم استان فارس و حتی سراسر کشور خدمت نمائید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خیرین را در راس افرادی برشمرد که قادر به ارتقا خدمت رسانی در عرصه سلامت کشور در کنار دولت هستند و اظهار کرد:در گام های بعدی نیز بخش خصوصی با همراهی دولت در این زمینه موثر است.
وی همچنین با تقدیر از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، او را از پیشگامان این عرصه در فارس دانست و ابراز داشت: دکتر ایمانیه از مدیران ارشد وزارت بهداشت بوده و فعالیت ایشان در عرصه سلامت استان فارس که باعث ارتقاء دانش پزشکی کشور و حمایت از خیرین سلامت این استان شده است نیز جزو اقدامات نیکوکارانه محسوب می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به اخذ مجوز حدود 20 دستگاه پت اسکن در ابتدای مسوولیت خود نیز اشاره کرد و گفت: هر اسکن برای بیماران هفت میلیون تومان هزینه دارد و فارس می تواند جزو کاندیداهای دریافت این دستگاه باشد که در صورت رفع مشکل صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت ،در آینده این خدمات وارد استان فارس خواهد شد.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه دولت با کمبود اعتبار و منابع مالی برای توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی مواجه است، افزود: 43 هزار تخت بیمارستانی در دست احداث است که تجهیز و تکمیل آن نیاز به مشارکت خیرین دارد.
وزیر بهداشت همچنین صبح سومین روز سفر به استان فارس به زیارت حرم حضرت شاهچراغ (ع) رفت.
هاشمی همچنین پس از زیارت حضرم شاهچراغ (ع) ، در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، برخی از نمایندگان مردم شیراز و کازرون در مجلس شورای اسلامی ، اعضای ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده ، رئیس انجمن پزشکان عمومی و رئیس انجمن مامایی شرکت کرد. ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن