تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروازه‌های جنوبی تهران میزبان مسافرین نوروزی/ برگزاری ویژه برنامه‌های بهار فاطمی درمنطقه 16


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در طرح استقبال از بهار؛
دروازه‌های جنوبی تهران میزبان مسافرین نوروزی/ برگزاری ویژه برنامه‌های بهار فاطمی درمنطقه 16
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 گفت: تجهیز امکانات پایانه مسافربری ترمینال جنوب و ایجاد فضای آرام جهت اسکان نوروزی مسافران و برپایی مراسم ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی این منطقه به منظور استقبال از بهار 93 است.
سید مازیار علوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام ایان خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و آغاز مسافرت‌های نوروزی و همزمان با مقارن شدن نوروز 93 با ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های استقبال از بهار و همچنین برنامه‌های شهادت ایام فاطمیه با برند فاطمیه اجرا می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه همزمان با تعطیلات نوروزی مسافرت‌ها و گردشگری‌ها آغاز می‌شود، اظهار کرد: منطقه 16 به عنوان یکی از مبادی اصلی ورودی شهر و به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی و اعطا تسهیلات به افرادی که از شهرستان‌ها و مناطق دیگر به تهران می‌آیند، برنامه گردشگری و مهمان تهران را با برپایی دو اقدام در این منطقه اجرا می‌کند.
 
علوی در ادامه عنوان کرد: برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی در ورودی‌های منطقه در ابتدای خیابان شهید رجایی اتوبان آزادگان و مجموعه ورزشی یادآوران و یک ایستگاه، در تندگویان و ترمینال جنوب و ایستگاه مترو برپا می‌شود.  
 
وی در خصوص موضوعات اطلاع‌رسانی در این ایستگاه‌ها اظهار کرد: در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی کتاب‌هایی هستند که راجع به تهران گردی چاپ شده و در آن اماکن تفریحی و ورزشی تهران معرفی می‌شود و همچنین بلیط‌های به صورت نیم‌بها که توسط شهرداری تهیه شده به شهروندان عرضه می‌شود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی به مکان‌هایدارای اسکان نوروزی در منطقه اشاره و تصریح کرد: تجهیز دو مکان جهت مکان اسکان مسافرین نوروزی درمجموعه ورزشی یادآوران و در حوالی ترمینال جنوب به منظور ایجادمکان امن با امکانات استراحت مناسب از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه درطرح استقبال از بهار است.
 
وی به دیگر برنامه‌های طرح استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در سامان سرای بهمن و سامان سرای احسان وصال که دو سامان سرا در منطقه هستند و همچنین کمک به افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های این اداره است.
 
علوی به ویژه برنامه‌هیا ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: در 24 اسفند که شهادت اول است و فاطمیه دوم روز شهادت 14 فروردین برنامه محلی در مساجد محوری محلات برگزار شده و بخش‌های متمرکز که با همکاری شورا یاران و بسیجیان و هیات مذهبی است در گلزار شهدای گمنام بوستان بهمن نازی‌آباد و گلزار شهدای گمنام بوستان یا دواره شهدای محله خزانه بخارایی برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه در خصوص ایمنی در چارشنبه آخر سال در منطقه تصریح کرد: بخش عمده ایمنی بر عهده سازمان آتش‌نشانی است که ما به منظور پیشگیری از رفتارهای پرخطر کودکان و نوجوانان، آموزش‌های شهروندی در مراکز فراموز و ایستگاه‌های سلامت نیز برگزار می‌شود.
 
علوی در پایان با اشاره به برنامه‌های 13 فروردین خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت مقارن شدن عیدنووز با ایام فاطمیه، برنامه‌های سرگرم‌کننده و مسابقه از قبیل طناب‌کشی و ... در سطح محلات منطقه برگزار می‌شود.


انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن