تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پزشک خانواده با حضور وزیر بهداشت در شهرستان فیروز آباد کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح پزشک خانواده با حضور وزیر بهداشت در شهرستان فیروز آباد کلید خورد شیراز - ایرنا ، با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی , و در دومین روز از سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی روز جمعه طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان فیروز آباد در استان فارس آغاز شد و 57 هزار نفر از افراد تحت پوشش این طرح در این شهرستان از خدمات طرح بهره مند شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح پزشک خانواده شهری در شبکه بهداشت و درمان فیرزوآباد با همکاری 22 پزشک عمومی و 14 پزشک متخصص این شهرستان به اجرا درآمد که جمعا 57 هزار نفر از جمعیت این شهرستان به عضویت این طرح درآمدند.
هم چنین دو درمانگاه دولتی و یک درمانگاه خصوصی در اجرای طرح پزشک خانواده شهری فیروزآباد مشارکت دارند.
دکتر سید حسن هاشمی در شهرستان فیروز آباد با بیان اینکه فعالیت های متعددی برای ارتقاء سلامت مردم در سراسر کشور در دست اجراست، اظهار کرد: طرح پزشک خانواده یکی از این طرح ها بود که البته ناقص اجرا شد و به همین خاطر باید پس از آسیب شناسی و ریشه یابی مشکلات در جهت اجرای بهینه آن گام برداشت.
وی تاکید کرد: وزارت بهداشت به سمتی پیش می رود که تصدی گری های خود را کاهش دهد و در این زمینه باید از توانمندی های بخش خصوصی به درستی استفاده شود.
دکتر هاشمی گفت: سال آینده با توسعه طرح پزشک خانواده، از هر استان کشور، یک شهرستان این طرح را اجرایی خواهد کرد.
وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان قائم (عج) فیروزآباد بازدید و با کارکنان این مرکز گفتگو کرد.
وزیر بهداشت در این بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش مراقبت های ویژه ، اتفاقات و اتاق عمل دیدن کرد و از بیماران بستری عیادت نمود .
بیمارستان فیروزآباد در سال 1375 ، در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع و زیربنای 14هزار مترمربع، با 126 تخت به بهره برداری رسید، این بیمارستان شامل بخش های داخلی، جراحی مردان، جراحی زنان، کودکان ، NICU، ICU، CCU، اتفاقات و اسکرین، سوختگی، تالاسمی، دیالیز و زایشگاه بوده که متخصصانی از تمامی حوزه های پزشکی به استثنای مغز و اعصاب و پوست در این بیمارستان مشغول ارایه خدمت هستند.
درمانگاه بیمارستان قائم (عج) شامل درمانگاه های تخصصی ارتوپدی ، چشم ، یورولوژی ، زنان وزایمان ، اعصاب و روان ، داخلی ،قلب وعروق ،اطفال ،جراحی عمومی وهمچنین بخش اسکرین می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در مراحل بازدید وزیر بهداشت گفت : برای ساخت این بیمارستان 30 میلیارد ریال هزینه شده است و 20 میلیارد ریال اعتبار نیز صرف تجهیز این بیمارستان شده است.
دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و مجموعا 128 هزار و 228 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده است که 70 هزار و 570 نفر از این تعداد شهری و مابقی روستایی و عشایری هستند.
شهرستان فیروز آباد در فاصله 120 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد . ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن