تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید بطور جهادی اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید بطور جهادی اجرایی شود دماوند - ایرنا - امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن وآبعلی گفت: سران سه قوه نقشه راه سیاست در اقتصاد مقاومتی را با استفاده از افراد توانمند با انگیزه های انقلابی و مردمی به طور جهادی اجرایی کنند.


امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن وآبعلی در خطبه های نماز جمعه با حضور پرشور مردم درمسجد جامع بومهن، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی مقام معظم رهبری گفت: دولتمردان و سران سه قوه پافشاری کنند تا مطالبه های عمومی مردمی که همان اقتصاد مقاومتی است، به نتیجه برسد.
خطیب جمعه پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی بیان کرد: داشتن روحیه جهادی برای حل مشکلات اقتصادی باید مشابه زمان دفاع مقدس باشد که با دست خالی درمقابل دشمن ایستادیم و بدون از دست دادن یک وجب از خاکمان، پیروز میدان نبرد شدیم.
حجت الاسلام توسلی بودجه های جاری را وابسته به نفت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب می خواهند که وابستگی بودجه کشور از نفت هرسال کمتر شود تا بدون نیاز به درآمد نفت از مسیرهای دیگر بودجه را تامین کنیم تا به مرز کامل خودکفایی در همه عرصه ها دست یابیم
وی با بیان اینکه اگر نفت نداشتیم چه می کردیم؟ خاطرنشان کرد: چراباید فقط تکیه بر درآمد نفتی داشته باشیم باید به جایی برسیم که درب چاه های نفت را ببندیم و از مسیرهای دیگر بودجه را تامین کنیم.
امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن وآبعلی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور با مذاکره کنندگان حل نخواهد شد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی را باید در داخل کشور حل کنیم نه اینکه وابسته به کشورهایی باشیم که با ما دشمنی دارند.
وی همچنین یادآور شد: برخی موضوعات فرهنگی و قتصادی آسیبی برای جامعه است که باید با بومی سازی شود.
حجت الاسلام توسلی با اشاره به خودکفایی کشور در فن آوری هسته ای بیان کرد: وقتی ما به خودکفایی برسیم نیازمند بیگانگان نخواهیم بود.
وی بیان کرد: فعالیت ها و تلاش در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ما را به پیروزی حتمی می رساند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن