تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون فرهنگی مجلس از یک پایگاه خبری شکایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیسیون فرهنگی مجلس از یک پایگاه خبری شکایت می کند تهران - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام شکایت این کمیسیون از یک پایگاه خبری گفت: سفر هیات پارلمانی کمیسیون فرهنگی به آفریقای جنوبی برای تفریح نبود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، حجت الاسلام احمد سالک روز جمعه درباره انعکاس خبر سفر پنج عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به آفریقای جنوبی در رسانه ها، گفت: طبق روال مجلس ماموریت هایی برای ارزیابی، نظارت و سیاست های دستگاه های اجرایی زیرمجموعه کمیسیون ها صورت می گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی و ارزیابی دستگاه هایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی بودجه دریافت می کنند، به این کشور سفر کرده بود.
سالک اظهار داشت: هدف اول این ماموریت بررسی و ارزیابی کارکرد رایزنی فرهنگی، جامعه المصطفی و مجمع جهانی اهل بیت بود.
وی هدف دیگر را ارتباط نزدیک با مسلمین به ویژه شیعیان و نیز به دست آوردن ظرفیت های موجودی که در کشور آفریقای جنوبی وجود دارد، عنوان کرد و گفت: پس از تصویب اهداف در کمیسیون فرهنگی مجلس، هیاتی در 29 بهمن عازم آفریقای جنوبی شد، که در این سفر 22 نشست با دستگاه ها و شخصیت های مختلف فرهنگی در این کشور برگزار شد.
این نماینده مجلس افزود: در این دیدار با رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی، سفیر ایران در این کشور و نیز با شخصیت های سیاسی همچون احمد قاسم و فاطمه حجیج مشاور رییس مجلس آفریقای جنوبی دیدار و گفت وگو صورت گرفت.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، حضور در جمع شیعیان آفریقای جنوبی، سخنرانی برای آنها و حضور در مسجد آقای سیدآفتاب حیدری و جلسه با رییس دانشگاه جامعه المصطفی و چهل نفر از دانشجویان این مرکز را از دیگر برنامه های سفر هیات کمیسیون فرهنگی به آفریقای جنوبی مطرح کرد.
سالک تاکید کرد سفر هیات پارلمانی ایران به آفریقای جنوبی برای گردش و استفاده از فضاهای آنجا نبوده و برخی اخبار که در این زمینه منتشر شد خلاف واقع است.
وی ادامه داد: این سفر تنها برای ارزیابی از زیرمجموعه های کمیسیون فرهنگی بود و شخصی که در این باره اظهار نظری کرده بود و یک سایت خبری نیز آن را منتشر کرده خلاف واقع است و کمیسیون فرهنگی نیز از ریاست این سایت شکایت می کند.
سالک با بیان این که این سایت خبری باید شخصی را که اینگونه مطالب را عنوان کرده به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معرفی کند، گفت: منتشرشدن برخی اخبار خدشه وارد کردن به آبروی مجلس و نظام جمهوری اسلامی ایران است که ما آن را پیگیری می کنیم.
این نماینده مجلس یادآور شد هیات پارلمانی در سفر به آفریقای جنوبی مصاحبه های با مطبوعات و رادیو این کشور داشت.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پخش شدن اخبار غیرواقعی از سفر هیات پارلمانی کشورمان به آفریقای جنوبی درسایت تابناک بدون تحقیق از اعضای این هیات ابراز نگرانی کرد و گفت: به رغم این که این رسانه نام این فرد را باید در اختیار کمیسون فرهنگی قرار دهد، این کمیسون نیز گزارشی از وضعیت فردی که اخبار غیر واقعی را مطرح کرده، تهیه کرده و در اختیار دستگاه زیرمجموعه وی قرار خواهد داد و قاطعانه از طریق مراجع ذی صلاح با وی برخورد می شود.
سیام**2025
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن