تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت تردد در محورهای کرج-چالوس و مبارک آباد تا امام زاده هاشم/محدودیت تردد موتورسیکلت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته؛
ممنوعیت تردد در محورهای کرج-چالوس و مبارک آباد تا امام زاده هاشم/محدودیت تردد موتورسیکلت
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح محدودیت‌های ترافیکی پایانه هفته از ممنوعیت تردد در محورهای کرج-چالوس و مبارک آباد تا امام زاده هاشم خبر داد.
سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 7 اسفند تا ساعت 24 روز جمعه 9 اسفند ماه در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.
 
وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:30 الی 24 روز جمعه 9 اسفند ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود و تردد انواع تریلر و کامیون نیز از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی افزود: در محور هراز نیز تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 7 اسفند ماه نیز از ساعت 6 الی 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند ماه ممنوع است.
 
وی در ادامه بیان داشت: همچنین در محور هراز تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 18 روز جمعه 9 اسفند از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور دماوند ادامه داد: در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 242 روز جمعه اسفند از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود و رانندگان وسایل نقلیه که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.


انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن