تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802784122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرعباس: مسوولان، اطلاعات صحیحی در بارهˈگاوبندیˈ در اختیار دولت قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بندرعباس: مسوولان، اطلاعات صحیحی در بارهˈگاوبندیˈ در اختیار دولت قرار دهند بندرعباس- ایرنا-نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مسوولان استانی، اطلاعات صحیحی در باره شرایط شهرستان ˈگاوبندیˈ در اختیار دولت قرار دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈغلامعلی نعیم آبادیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به دستور رییس جمهوری برای بررسی مجدد مصوبه جداسازی بخشی از شهرستان گاوبندی(پارسیان) و الحاق آن به فارس اظهار داشت: اطلاعات صحیح همواره منشاء تصمیمات درست است و ما امیدواریم خبرهای خوشی در باره این مصوبه بشنویم که موجب شادی مردم شود.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته دکتر روحاتی با مردم هرمزگان و پاسخ ایشان به سووال یکی از شهروندان گاوبندی در باره مصوبه جداسازی این شهرستان افزود: همچون رییس جمهوری ما هم می گوییم که تمام ملکت و خاک ایران عزیز یکپارچه است و ما چند مملکت در کشور نداریم و برهمین اساس نیز کسی در هرمزگان مخالف حضور سرمایه گذاران استان فارس و سایر نقاط کشور در این استان نیست.
وی ادامه داد: هر سرمایه گذاری از هر نقطه ایران عزیز می تواند در هر نقطه از هرمزگان از جمله گاوبندی سرمایه گذاری کند و کسی هم جلوی این کار را نگرفته است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تشکر از رییس جمهوری که مقصد دومین سفر استانی خود را هرمزگان انتخاب کرد، گفت: تصمیمات خوبی در این سفر گرفته شد که امیدواریم اجرایی شود.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه هرمزگان استانی ثروتمند از لحاظ بهره مندی از نعمتهای الهی همچون دریاست، تاکید کرد: شایسته هرمزگان نیست که با این همه ثروت طبیعی، دچار محرومیت باشد.
آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه دولت باید ظرفیت های هرمزگان در بخشهای مختلف را مورد بررسی قرار دهد، اضافه کرد: در سراسر استان هرمزگان از جاسک تا گاوبندی، ثروتهای بی شماری وجود دارد که باید از ظرفیت های موجود نهایت بهره را برای عمران و آبادانی استان برد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگر صحبت خود با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دولت و مسوولان توصیه کرد: نظارت و توجه بیشتری بر کیفیت و قیمت کالاها و خدماتی که به دست مردم می رسد، داشته باشند تا حق شهروندان ضایع نشود.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافران در هرمزگان تاکید کرد: نباید اجازه داد برخی افراد سوء استفاده گر، نظم بازار را برهم زنند و کالا و خدمات را با قیمت بالاتر یا بدون کیفیت به دست مردم دهند.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگر سخنانش به مساله هدفمندی یارانه ها نیز اشاره کرد و گفت: برخی افراد یارانه های دریافتی را منبع درآمد خود می دانند و از کار و تلاش دوری کرده اند که باید برای از میان برداشتن این سستی و کاهلی ، گسترش فرهنگ کار در جامعه را در دستور کار قرار داد.ک/3
7198/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن