تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین ضد هلی برن در دومین روز رزمایش فیروزکوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمرین ضد هلی برن در دومین روز رزمایش فیروزکوه برگزار شد فیروزکوه- ایرنا- در روز دوم رزمایش الی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فیروزکوه، بسیجیان و پاسداران عملیات ضد هلی برن و دفاع کوی و برزن را بطور عملی تمرین کردند.


به گزارش عصر جمعه ایرنا، رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در روز دوم و پایانی با رمز مبارک ˈمحمد رسول الله(ص)ˈ آغاز شد.
در این روز و پس از انجام صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی و پایوران پاسدار در محل هنرستان ˈامام علی(ع)ˈ، شرکت کنندگان در رزمایش آموزش های تئوری ضدهلی برن و دفاع کوی و برزن را فرا گرفتند.
عصر امروز و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، نیروها با ایجاد پرده دود از فرود نیروهای هلی برن فرضی دشمن جلوگیری و با انجام عملیات ایست و بازرسی از نفوذ ستون پنجم دشمن به داخل نیروهای خودی پیشگیری کردند.
اجرای عملیات امداد و نجات توسط عوامل هلال احمر و آتش نشانی شهرستان، ستون کشی به فاصله سه کیلومتر تا محل رزمایش و برقراری گشت امنیت داخلی، سایر برنامه های عملی تمرین شده در این روز از سوی بسیجیان و پرسنل سپاه فیروزکوه بود.
این رزمایش با اجرای برنامه های فرهنگی اهدای جوایز به شش نفر از برگزیدگان مسابقه سبک زندگی اسلامی و پخش سرودهای انقلابی ادامه یافت.
شایان ذکر است، شب گذشته و از حدود ساعت 21، شرکت کنندگان در رزمایش با حرکت از محل گلزار شهدای ˈبهشت سجادˈ شهر به سمت خیابان قدیم مازندران و تپه ماهورهای اطراف محل استقرار پیاده روی کردند.
صبح امروز نیز امام جمعه، فرماندار و چند نفر از مسؤولان محلی شهرستان فیروزکوه با حضور در محل رزمایش در ارتفاعات ˈسیرکوهˈ از مراحل مختلف انجام آن بازدید کردند.
منطقه سیرکوه در 15 کیلومتری شمال شرق فیروزکوه قرار دارد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن