تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری: مشکلات جز با مشارکت مردم حل نخواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انصاری: مشکلات جز با مشارکت مردم حل نخواهند شد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت بر این باور است که مشکلات معیشتی مردم، بیکاری، تورم و گرانی جز با مشارکت مردم و امید به زندگی بهتر نیز جز در سایه تدبیر میسر نخواهد بود.
آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در جریان سفر به استان هرمزگان در جمع مردم شهرستان سیریک اظهار کرد: مردم این بخش از استان هرمزگان در حفظ وحدت و اتحاد مذاهب مختلف کشور مثال‌زدنی هستند.


وی افزود: مردم این منطقه بخصوص اتحاد همکاری و همدلی بین شیعه و سنی که مانند یک خانواده هستند و از آغاز انقلاب تا امروز جهت پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند و با دشمنان جنگیده و شهید داده‌اند. امروز مردم سرفراز ایران را جهان سرفراز کرده اند و رئیس‌جمهور کشورمان توانسته جایگاه کشور را در سازمان ملل ارتقا ببخشد.


انصاری اضافه کرد: حضور مستمر آقای روحانی در مسئولیت‌های مهم کشور در دولت‌های گذشته موجب شده است که ایشان با تدبیر و امید کشور را به سمت رشد و شکوفایی پیش ببرد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه "استان هرمزگان به قطب اقتصادی کشور و قطب فولاد کشور تبدیل خواهد شد"، تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه، ظلمی است که بر مردم ما روا داشته‌اند. دولت باید این ظلم‌ها را کم کند تا کشور به جایگاه خود و منافع حقوقی خود برسد و خوشبختانه دولت با بهبود روابط خود با جهان و همسایگان توانسته موجی از آرامش را بوجود آورد.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های سواحل جنوبی کشور و شهرستان سیریک اشاره کرد و افزود: در حوزه شیلات شهرستان سیریک ظرفیت بالایی برخوردار است و دولت برای توسعه دریایی، توسعه شیلات، احداث و توسعه آب‌شیرین‌کن در زمینه پیشرفت سیریک برنامه‌ریزی کرده است.


انصاری در پایان اظهار کرد: احداث آزاد راه بندرعباس - جاسک و اتوبان ساحلی در برنامه دولت تدبیر و امید قرار دارد.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شب گذشته نیز در جمع مردم میناب اظهار کرد: آنچه در دیرباز از شهرستان میناب مشهود است حضور انقلابی و سخت کوش مردم این شهرستان در تمامی صحنه‌های کشور است. آزادگان و شهدای این شهرستان گواه این حرف هستند.


وی افزود: کشورهای بیگانه با طرح‌ریزی مشکلات خواستند حرکت انقلاب را کند کنند اما با تدابیر رهبر انقلاب و مقاومت مردم این کشور قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرد. امروز کشور ایران دیگر یک کشور کوچک و خلوتگاه کشورهای بیگانه نیست بلکه کشوری بزرگ و جهانی است.


انصاری با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در تمامی عرصه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مردمی که سی و چهار سال مردانه جنگیدند تا این انقلاب و کشور به مهمترین قطب خاورمیانه تبدیل شود. این کشور که با مشارکت مردم، تمامی مسئولان آن انتخاب می‌شوند، پس این کشور با استقامت و پایدار است.


به گزارش آفتاب، وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مایه تأسف است که رشد اقتصادی کشور منفی 5.6 درصد بوده است و این مسأله باعث شد بسیاری از طرح‌های عمرانی کند و متوقف شود و امروز باید این مشکلات را از میان برداشت.




تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن