تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنار گذاشتن مس فلاورجان از مسابقات لیگ برتر هفته چهاردهم لیگ آقایان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار هندبال؛
کنار گذاشتن مس فلاورجان از مسابقات لیگ برتر هفته چهاردهم لیگ آقایان
در جلسه کمیته انضباطی که دقایقی پیش در محل فدراسیون به پایان رسید رای به خروج مس فلاورجان از مسابقات لیگ داده شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم هندبال مس فلاورجان که در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم مقابل حریفان حاضر نشده است با تشکیل جلسه کمیته انضباطی که صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد رای به خروج این تیم از رقابتها داده شد و بدین ترتیب نماینده دیگر اصفهان از لیگ برتر کنار گذاشته شد.
 
در ادامه این گزارش آمده است: در این جلسه جلال کوزه‌گری و خسرو نصیری رییس و دبیر فدراسیون هندبال، قدوسی رییس کمیته انضباطی، نمایندگان امور مشترک و املاک وزارت ورزش و جوانان و همچنین میترا نوری نایب رییس بانوان حضور داشتند.
 
گزارش دیگری عنوان می‌کند، هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان از روز هشت اسفند پیگیری می‌شود و در روز نخست این هفته صنعت مس کرمان به مصاف صبای قم می‌رود و نفت و گاز گچساران ار هپکوی اراک پذیرایی خواهد کرد و اما در ادامه این رقابتها هفته چهاردهم روز جمعه 9 اسفند نیز دو دیدار برگزار خواهد شد و طی آن نماینده قزوین یعنی کاسپین رو در روی شهرداری نیک اندیش قرار می‌گیرد و سنگ آهن بافق وثامن الحجج سبزوار به میدان خواهند رفت ودر پایان این هفته روز شنبه 10 اسفند نیروی زمینی وثامن مشهد پیکار خواهند کرد.

در ادامه گزارش آمده است: هم اکنون تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار بدون باخت در صدر جدول قرار دارد وسنگ آهن بافق و مشهد رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده است.


گزارش دیگری یادآور می شود: داوود توکلی رییس کمیته داوران آسیا از رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هندبال کشورمان با تیم‌ها مطرح دنیا خبرداده است.


این گزارش اشاره می‌کند: وی با تماس روز گذشته با فدراسیون به این خبر اشاره کرده است وگفته است با مقامات ارشد کشورهای آلما، فرانسه، سوئد، دانمارک ، کروسی لهستان صورت گرفته است ودر سال آینده این پیکارها " خرداد 93" برگزار خواهد شد و ابراز امیدواری کرده است که سال آینده سالی خوب برای هندبال کشورمان باشد وبا توجه به درخشش ملی‌پوشان ایران درمسابقات آسیایی بحرین وجهانی شدن این ورزش ایران باید جهانی فکر کنیم وبا تیم‌های قدرتمند دنیا دیدار دوستانه داشته باشیم.


در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: توکلی پتانسیل هندبال کشورمان را بالا دانسته است واینکه بازیکنان ایران از قابلیت‌های بالایی برخورد دارند.


انتهای پیام/ 








تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن