تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به کام سرخپوشان پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به کام سرخپوشان پایتخت تهران - ایرنا - هفته بیست و هفتم لیگ برترفوتبال ایران درحالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس تهران با پیروزی قاطع مقابل صبای قم و با توجه به شکست استقلال تهران، تساوی نفت تهران و فولاد خوزستان و توقف سپاهان اصفهان دوباره به جمع مدعیان بازگشت.


به گزارش ایرنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران روز یکشنبه 27 بهمن ماه با انجام چهار دیدار در شهرهای تهران، اهواز، کرج و اصفهان آغاز شد و عصر امروز (جمعه) با دیدار پرسپولیس و صبا در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
یکشنبه، روز تساوی های یک بر یک بود. در مهمترین بازی این روز، تیم های مدعی نفت تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تهران به تساوی یک بر یک رسیدند تا شاگردان حسین فرکی در تیم فولاد با 51 امتیاز و به لطف شکست استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در این هفته صدرنشین لیگ برتر شوند.
در سایر دیدارهای روز یکشنبه تیم های سایپای البرز و استقلال خوزستان به ترتیب مقابل میهمانان خود گسترش فولاد تبریز و داماش گیلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و تیم ذوب آهن اصفهان با یک گل مغلوب میهمان خود فجر شهیدسپاسی شیراز شد تا مسوولان باشگاه ذوب آهن تصمیم بگیرند به همکاری خود با مجتبی تقوی که اواسط فصل جاری جانشین لوکا بوناچیچ شده بود، پایان دهند.
با این نتیجه تیم فجر شهید سپاسی با 24 امتیاز و یک پله صعود جایگزین ذوب آهن در رده چهاردهم لیگ برتر شد و ذوب آهن 23 امتیازی باقی ماند و به رده پانزدهم نزول کرد.
یک دیدار هفته بیست و هفتم نیز روز چهارشنبه برگزار شد و تیم استقلال تهران فرصت داشت تا با توجه به تساوی تیم های مدعی فولاد خوزستان و نفت تهران با یکدیگر، بتواند با پیروزی مقابل میزبان خودملوان بندرانزلی در صدر جدول یکه تاری کند اما در این دیدار تاریخ به نوعی تکرار شد و آبی پوشان باز هم در مرداب انزلی گرفتار شدند.
تیم استقلال تهران که سال 1381 در هفته پایانی نخستین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران با قبول شکست یک بر صفر مقابل ملوان بندرانزلی قهرمانی در این رقابت ها را از دست داد، این بار نیز در مصاف با ملوان با ارایه نمایشی بسیار ضعیف متحمل شکست 4 بر 2 شد تا با این نتیجه، رقیب دیرینه خود پرسپولیس و دیگر مدعیان را شاد کند.
شاگردان امیر قلعه نویی در تیم استقلال با قبول این شکست صدر جدول رده بندی لیگ برتر را از دست دادند و با 50 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.
ملوانی ها نیز با این پیروزی 41 امتیازی شده و با یک پله صعود در رده ششم قرار گرفتند.
دو دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر نیز روز پنجشنبه برگزار شد. در یکی از این بازی ها تیم های مس کرمان و سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند. این نتیجه برای مس که در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد و سپاهان که جزو مدعیان است رضایتبخش نبود.
همچنین شاگردان تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی تبریز با 3 گل مغلوب میهمان خود راه آهن سورینت تهران شدند تا کام تبریزی ها در جشن قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی در پایان این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تلخ شود.
شاگردان منصور ابراهیم زاده در تیم راه آهن سورینت با این پیروزی شیرین امتیازات خود را 27 رساندند و با صعود به رده دوازدهم، از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته یک گریختند.
تراکتورسازی نیز که با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده شده است 39 امتیازی باقی ماند و در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفت.
آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و شاگردان علی دایی در تیم پرسپولیس با شکست 3 بر یک میهمان خود صبای قم بار دیگر به جمع مدعیان پیوستند.
سرخ پوشان پایتخت که نتایج تمامی تیم های مدعی مقابل حریفان در این هفته به سود آنان رقم خورده بود در مصاف با شاگردان صمد مرفاوی با گل های محمد عباس زاده، رضا نورمحمدی و پیام صادقیان در دقایق 12، 33 و 88 در مقابل گل ثانیه های پایانی 93 رضا عنایتی پیروز شدند تا کام هوادارنشان را در آستانه تعطیلات 35 روزه لیگ برتر شیرین کند و به آینده امیدوار شوند.
در دقیقه 38 این دیدار تیم صبای قم با تصمیم عجیب علیرضا فعانی داور مسابقه صاحب یک ضربه پنالتی شد و رضا عنایتی با هدر دادن این ضربه، بهترین فرصت را برای یکه تازی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر از دست داد.
البته این بازیکن کهنه کار که با 11 گل به طور مشترک همراه با کریم انصاری فرد و مهرداد بایرامی از تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز به طور مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار داشت در ثانیه پایانی بازی مقابل پرسپولیس، دروازه سرخ پوشان را به زیبایی گشود و به تنهایی بهترین گلزن لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم لقب گرفت.
با انجام این مسابقه، لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تا 7 فروردین 1393 تعطیل شد و سه هفته حساس و پایانی این رقابت ها به طور همزمان در روزهای 7، 16 و 21 فروردین 1393 برگزار خواهد شد.
نتایج کامل و اسامی گلزنان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از این قرار است:
** یکشنبه 27 بهمن
* استقلال خوزستان یک - داماش گیلان یک (گل ها: سیدامین متوسل زاده در دقیقه 70 برای داماش و کولی بالی در دقیقه 84 برای استقلال خوزستان)
* سایپای البرز یک - گسترش فولاد تبریز یک (گل ها: سیدایمان موسوی در دقیقه 53 برای گسترش فولاد و کاوه رضایی در دقیقه 71 برای سایپا)
* نفت تهران یک - فولاد خوزستان یک (گل ها: آرش افشین در دقیقه 13 برای فولاد و رضا نوروزی در دقیقه 24 از ضربه پنالتی برای نفت)
* ذوب آهن اصفهان صفر - فجر شهیدسپاسی شیراز یک (گل: آرمان رمضانی در دقیقه 15)
** چهارشنبه 30 بهمن
ملوان بندرانزلی 4 - استقلال تهران 2 (گل ها: سیامک کوروشی، احمد آهی، شاهین ثاقبی و مهدی دغاغله به ترتیب در دقایق 9، 13، 48 و 53 برای ملوان و محمد قاضی و حنیف عمران زاده در دقایق 52 و 4+90 برای استقلال)
** پنجشنبه اول اسفند
مس کرمان صفر - سپاهان اصفهان صفر
تراکتورسازی تبریز صفر - راه آهن سورینت تهران 3 (گل ها: رامین رضاییان، بهادر عبدی و حامد نورمحمدی در دقایق 10، 12 و 54)
** جمعه 2 اسفند
پرسپولیس تهران - صبای قم (گل ها: محمد عباس زاده، رضا نورمحمدی و پیام صادقیان در دقایق 12، 33 و 88)
جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته بیست و هفتم به قرار زیر است:
1- فولاد خوزستان/ 51 امتیاز
2- استقلال تهران/ 50 امتیاز
3 - پرسپولیس تهران/ 48 امتیاز و تفاضل گل مثبت 17
4- نفت تهران/ 48 امتیاز و تفاضل گل مثبت 13
5- سپاهان اصفهان/ 47 امتیاز
6- ملوان بندرانزلی/ 41 امتیاز
7- تراکتورسازی تبریز/ 39 امتیاز
8- گسترش فولاد تبریز/ 32 امتیاز و تفاضل گل مثبت 2
9- سایپای البرز/ 32 امتیاز و تفاضل گل منهای 5
10- استقلال خوزستان/ 29 امتیاز
11- صبای قم/ 28 امتیاز
12- راه آهن سورینت تهران/ 27
13- داماش گیلان/ 25 امتیاز
14- فجر شهید سپاسی شیراز/ 24 امتیاز
15- ذوب آهن اصفهان/ 23 امتیاز
16- مس کرمان/ 19 امتیاز
ورزشی(5)**7537**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن