تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم هندبال فلاورجان: از لیگ برتر کناره گیری نکرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم هندبال فلاورجان: از لیگ برتر کناره گیری نکرده ایم تهران - ایرنا - سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان گفت: به رغم مشکلات عدیده مالی از لیگ برتر باشگاه های ایران کناره گیری نکرده ایم و برای پویایی هندبال کشورمان در دیدارهای بعدی حاضر خواهیم شد.


رسول کشانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته طی نامه ای به فدراسیون هندبال اعلام کردیم که به دلیل تغییرات مدیریتی خواهان تعویق بازی مقابل نفت و گاز گچساران هستیم که با این درخواست موافقت شد.
وی افزود:به رغم مشکلات مالی فراوان، برای کمک به پویایی هندبال کشورمان تلاش می کنیم در ادامه رقابت های لیگ برتر مقابل حریفان به میدان برویم.
سرمربی تیم پارس مس فلاورجان با رد اظهارات رییس هیات هندبال قزوین مبنی بر کناره گیری این تیم از لیگ برتر گفت: پیشتر قرار بود دیدار تیم های فلاورجان و کاسپین قزوین در لیگ برتر فردا (پنجشنبه) برگزار شود اما با درخواست ما و موافقیت فدراسیون هندبال این دیدار به روز دوشنبه هفته آینده موکول شده است.
کشانی افزود: قرار است حامی مالی جدید تیم هندبال فلاورجان در لیگ برتر تا فردا (پنجشنبه) نظر خود را برای حمایت از این تیم اعلام کند که امیدواریم به این طریق برخی مشکلات مالی رفع شود.
وی با بیان اینکه فدراسیون هندبال از هریک از تیم های لیگ برتری 200 میلیون ریال ورودیه دریافت کرده است، ادامه داد: در برهه کنونی که مشکلات مالی گریبانگیر تیم فلاورجان شده از فدراسیون هندبال انتظار داریم بخشی از این مبلغ را برای کمک به تیم ما بازگرداند.
ورزشی(4)**7537**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن