تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802510870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار فارس: ستاد هماهنگی سفرها باید در طول سال فعال باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار فارس: ستاد هماهنگی سفرها باید در طول سال فعال باشد شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: فعالیت ستاد هماهنگی سفرها نباید منحصر به ایام نوروز شود بلکه باید با فعالیت دائمی در طول سال، شرایط ویژه ای را برای گردشگری داخلی ایجاد کند.


به گزارش ایرنا، خلیل رضائیان پنجشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان افزود: باید شرایط بگونه ای رقم بخورد که پراکنش سفر در طول سال اصلاح شود تا تمرکز سفرها تنها در ابتدای هر سال قرار نگیرد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم نگاه ویژه مدیران به تسهیلات سفر در ایام نوروز ادامه داد: اصناف و بازار نباید در تعطیلات پیش رو در ارائه خدمات با افراط و تفریط مواجه شوند.
رضائیان، وحدت رویه و هماهنگی تمامی دستگاههای اجرایی و نهادها در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی را یکی از موضوعات مهم در برنامه ریزی های نوروزی دانست و گفت: به رغم تمام ویژگی های تعطیلات ابتدای سال، تمرکز سفر در این ایام ممکن است مشکلاتی را برای دستگاهها بوجود آورد که همین موضوع اهمیت برنامه ریزی های جامع و کاربردی در این ایام را دو چندان می کند.
او اظهار کرد: از نگاه اقتصادی، صرفه اقتصادی در حضور گردشگر خارجی است اما به دلیل اهمیت تعطیلات ابتدای سال و استفاده مردم از این فرصت باید بتوانیم خدمات شایسته ای را برای میهمانان نوروزی فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در طول تعطیلات نوروز، تولید به کمترین حد ممکن و مصرف نیز به بالاترین میزان خود می رسد و از سوی دیگر با توجه به حجم بالای سفرها در این ایام، امکانات و ظرفیتهای موجود پاسخگوی نیازها نیست و در خدمات رسانی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
وی، جاذبه های گردشگری استان فارس را منحصر به فرد دانست و افزود: جایگاه و شان حضرت شاهچراغ (ع)، نام و آوازه حافظیه، سعدیه، تخت جمشید، مجموعه زندیه، پاسارگاد و دیگر اماکن و جاذبه های دیدنی موجب جذب گردشگر می شود و در ایام نوروز اهمیت این موضوع صد چندان می شود.
رضائیان، همچنین به جنبه های غیر اقتصادی سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فراهم آوردن شرایط اقتصادی مناسب برای گردشگران باید برنامه ریزی های مناسبی نیز در جهت تسهیل سفر و گردشگری در استان فارس صورت گیرد چرا که زمینه های لازم برای حضور بی شمار گردشگران آنچنان که باید و شاید فراهم نشده است.
او اضافه کرد: باید مسافران نوروزی را به گونه ای ساماندهی کنیم که پراکنش مناسبی را در سطح استان شاهد باشیم بطوریکه مردم و گردشگران در بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی با مشکل مواجه نشوند.
وی بر ضرورت ساماندهی نمایشگاههای نوروزی نیز تاکید کرد و گفت: منکر صرفه اقتصادی نیستیم اما باید بگونه ای عمل شود که موضوعات اقتصادی بر ارائه خدمات به مسافران چیره نشود.
معاون استاندار فارس افزود: در برگزاری نمایشگاههای نوروزی باید علاوه بر فراهم آوردن تسهیلات برای گردشگران بگونه ای برنامه ریزی شود که ازدحام و شلوغی در اماکن گردشگری صورت نگیرد.
رضائیان همچنین بر ارائه کالاهای با کیفیت و بومی در این نمایشگاه ها تاکید کرد و گفت: در این نمایشگاه ها باید تولیدات استانی که معرف هنر، ذوق، چیره دستی و فرهنگ مناطق مختلف فارس است ارائه شود چرا که گردشگران برای آشنایی با مردم و فرهنگ منطقه فارس به این استان سفر می کنند و انتظار روبرو شدن با کالاهای چینی و تولید شده در دیگر استانها را ندارند.
وی گفت: با برنامه ریزی اصولی از سوی مسوولان ذی ربط، باید شرایط برای فعالیت مناسب اصناف و بازاریان فراهم شود و مصرف کنندگان نیز به بهترین شکل ممکن خدمات مورد نیازشان را دریافت دارند.ک/2
678/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن