تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان نکا ازوجود خانه های بهداشت ومراکز درمانی استیجاری رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا: شهرستان نکا ازوجود خانه های بهداشت ومراکز درمانی استیجاری رنج می برد ساری- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: شهرستان نکا از وجود خانه های بهداشت و مراکز درمانی استیجاری رنج می برد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ اسماعیل محمودیان ˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان افزود : هم اکنون سه مرکز بهداشت شهری و شش خانه بهداشت این شهرستان استیجاری است.
وی فضاهای درمانی شبکه بهداشت نکا را 12 مرکز بهداشت و درمانی و 74 خانه بهداشت و چهار پایگاه شهری اعلام کرد.
محمودیان گفت : متاسفانه ساختمان ستادی بهداشت و درمان نیز وضعیت نامطلوبی دارد و نیازمند توسعه و تجهیز است.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از وجود برخی زباله های عفونی افزود : خوشبختانه دو بیمارستان بوعلی و امام حسین (ع) نکا مجهز به دستگاه زباله سوز هستند و مشکلات زباله ها مربوط به بخش خصوصی و مطب ها است.
او ادامه داد : براساس قانون هر مجموعه ای که زباله تولید می کند باید در دفع آن نیز تلاش کند که در این رابطه پزشکان دارای مطب باید وارد عرصه شده و دستگاه زباله سوز برای شهرستان تهیه کنند تا مشکل دفع زباله عفونی با راه اندازی کمپوست شرق مازندران در بهشهر رفع شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا به ساخت ساختمان برای بخش دیالیز و سی تی اسکن در این شهرستان اشاره کرد و گفت : 500 متر زمین توسط یک نفر خیر برای این منظور اهداء شده است که قرار است ساخت و ساز آن فروردین 93 به پایان برسد.
وی افزود: با توجه به ضریب بالای اشتغال تخت بیمارستان ، کمبود فضای فیزیکی بیمارستان در بخش اورژانس، کلینینک و درمانگاه یکی از مشکلات شهرستان است که امیدواریم در این رابطه کارهای اساسی انجام شود.
فرماندار نکا نیز با گله از کشتار غیر بهداشتی دام در برخی از نقاط شهر گفت : متاسفانه به دلیل به اتمام نرسیدن کشتارگاه صنعتی واقع در شهرک صنعتی نکا شاهد ذبح غیر بهداشتی در این شهرستان هستیم.
ˈ علی رجبی ˈ افزود : متاسفانه بعد از گذشت سال ها از کلنگ احداث این کشتارگاه در شرق مازندران به محوریت نکا تنها شاهد آماده شدن و فندانسیون این مجموعه هستیم که دامپزشکی و مسوولان ذیربط باید با تلاش بیشتری وارد شوند تا گوشت غیر بهداشتی در شهر توزیع نشود.
نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : بحث کشتارگاه از مسائل مهمی است که پیگیری آن به بیش از 10 سال پیش باز می گردد و هنوز به سرانجام نرسیده است.
ˈ احمد علی مقیمی ˈ افزود : استفاده از گوشت سالم و بهداشتی حق مردم است و لذا دامپزشکی و مسوولان ذیربط باید با حساسیت ویژه ای وارد شوند.
وی ادامه داد : اگر قرار است کشتار دام در جویبار انجام می شود باید با برنامه ریزی مناسب همراه باشد چرا که نمی شود دامدار سه یا چهار راس گوسفند خود را از دورافتاده ترین نقطه گلوگاه در شرق مازندران برای ذبح به جویبار ببرد که به صرفه نیست و باید فکر اساسی در این رابطه شود و مسوولان استانی با دغدغه خاص وارد عمل شوند.ک/3
7332/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن