تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین یادواره شهدای بیسیم چی شمال خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین یادواره شهدای بیسیم چی شمال خوزستان برگزار شد دزفول- ایرنا-نخستین یادواره 170 شهید بیسیم چی ، پست و مخابرات شهرهای شمال خوزستان روز پنج شنبه در دزفول برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این یادواره که در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد، جمعی از خانواده معظم شهدا، امام جمعه دزفول ،یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانداران و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرهای شمال خوزستان حضور داشتند.
دبیر یادواره 170 شهید بیسیم چی،پست و مخابرات شهرهای شمال خوزستان هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم از شهدا و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برگزاری اینگونه یادواره ها فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس از نسلی به نسل دیگر است.
ˈسید عزیزا... پژوهیدهˈ افزود:دیدار با دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و بازگویی خاطرات از زبان آنان،و نیز ترویج فرهنگ شهادت از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.
فرمانده گردان یکم بیت المقدس سپاه ناحیه دزفول آرامش امروز جامعه را حاصل خون شهدا دانست و گفت: یکی از رموز موفقیت و پیروزی در جنگ تحمیلی ، از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان است.
وی به نقش رزمندگان مخابرات ، پست و بیسیم چی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارکرد: هدایت صحنه نبرد و جنگ بدون ارتباطات مقدور نبود، و این مهم نقش بسزا و مؤثری را در جنگ ایفا می کرد لذا کارکنان رسته مخابرات در همه عملیات ها دوشادوش فرماندهان حضور داشتند.
وی افزود:بیسیم چیان در برگ برگ صفحات تاریخ دفاع مقدس جایگاه اساسی داشته، زیرا با انجام اقدامات حیاتی از جمله برقراری انواع تماس مخابراتی ضروری، فرماندهان عالی رتبه جنگ را در هدایت نیروها و در نهایت تحقق اهداف نظام یاری کردند.
وی اضافه کرد: امروز نیز رزمندگان اسلام در سنگر دفاع از انقلاب مطیع ولایت و در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان قرار دارند.
این یادواره با شرکت خانواده معظم شهدای شهرهای دزفول، شوشتر، شوش، گتوند، اندیمشک و مسجد سلیمان با محوریت دزفول برگزار شد.
در این یادواره تمبر یادبود شهدای بیسیم چی، مخابرات و پست خوزستان توسط حجت الاسلام ˈعلی فلاحیانˈ ازنمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و نیز حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ امام جمعه دزفول رونمایی شد.
همچنین نمایشگاهی از تجهیزات مخابراتی در حاشیه این یادواره برپا شد.ک/2
648/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن