تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803892330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت پروژه بزرگ توسط آستان قدس رضوی در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت پروژه بزرگ توسط آستان قدس رضوی در حال اجراست مشهد - ایرنا - سرپرست دفتر نمایندگی شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی گفت: این شرکت علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی مربوط به اماکن متبرکه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، هفت پروژه بزرگ دیگر در استان خراسان رضوی را در دست اجرا دارد.


ˈجمشید میرشاهیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها شامل بهسازی کارخانه قند چناران، چندین طرح در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، شرکت سامان داروی هشتم، مشهد مال خیابان خیام، مجتمع تجاری - اقامتی آستان قدس رضوی در خیابان شهید هاشمی نژاد و پروژه امکان سنجی تغییر کاربری اراضی کارخانه قند چناران می باشند.
وی گفت: رسالت اصلی شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی طراحی، نظارت و اجرای پروژه های توسعه حریم حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) می باشد.
او افزود: در این زمینه طی سالهای 1379 تا 1387 بیشترین فعالیت کاری و نظارت بر پروژه های ساخت و ساز و توسعه حرم مطهر رضوی توسط این شرکت به مقدار 600 هزار متر مربع انجام شد.
سرپرست دفتر نمایندگی شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی گفت: علاوه بر اجرای پروژه بهسازی و توسعه اماکن متبرکه، این شرکت در پروژه ها و طرح های گوناگون عمرانی و ساختمانی و در زمینه های مختلف طراحی، نظارت و اجرا حضور فعال دارد.
وی با اشاره به پروژه شرکت سامان داروی هشتم گفت: این پروژه به منظور خود کفایی کشور در تولید فاکتور هشت نو ترکیب انسانی ویژه درمان بیماری هموفیلی (نوع A) اجرا می شود به طوری که هم اینک تولید این محصول حیاتی در انحصار شرکتهای خاص بوده که پس از بهره برداری از این پروژه، ایران چهارمین تولید کننده این دارو در جهان خواهد بود.
وی بیان کرد: این پروژه با استفاده از فناوری روز جهان و بکارگیری مشاورین و متخصصین مطرح دنیا، منطبق با استانداردهای جهانی و با نظارت شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی با پیش بینی ظرفیت تولید 300 میلیون یونیت (واحد تولید) در حال اجراست.
او افزود: انجام این پروژه در زمینی به مساحت هشت هزار و 100 متر مربع از سال 1390 آغاز شده و هم اکنون از 70 درصد پیشرفت ساختمانی و 30 درصد پیشرفت تاسیساتی برخوردار است که پیش بینی می شود در صورت فراهم بودن شرایط لازم در نیمه دوم سال آینده به اتمام برسد.
وی گفت: آمار و ارقام و سوابق موجود نشان می دهد انجام این پروژه در مقایسه با موارد مشابه خارجی، با صرفه جویی قابل توجهی از نظر هزینه ارزی و ریالی برای کشور همراه خواهد بود.
وی با اشاره به پروژه بهسازی کارخانه قند چناران و امکان سنجی تغییر کاربری اراضی افزود: این پروژه در سال 1390 توسط دفتر نمایندگی مشهد آغاز شد که در اجرای آن مقاوم سازی ساختمان صنعتی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع و زیربنای حدود شش هزار متر مربع انجام می شود.
وی اظهار داشت: مرحله نخست بهسازی 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مرحله دوم بهسازی نیز پس از تامین اعتبارات لازم اجرا می شود.
وی با اشاره به امکان سنجی تغییر کاربری اراضی کارخانه قند چناران گفت: این طرح مربوط به اراضی حاشیه جاده کارخانه به مساحت حدود سه هزار متر مربع و زمین 13 هکتاری واقع در ابتدای شهرک صنعتی چناران است که اجرای آن در سال 1391 آغاز شد و هنوز به اتمام نرسیده است.
سرپرست دفتر نمایندگی شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی درباره پروژه مشهد مال واقع در خیابان خیام جنوبی مشهد گفت: این پروژه با داشتن زیربنای 415 هزار مترمربع و مساحت 70 هزار مترمربع دارای کاربری های تجاری، توقفگاه خودرو، مسجد، هتل و برج اداری در قالب 13 بلوک اجرایی می باشد.
وی افزود: پروژه مشهد مال در سال گذشته آغاز شد که اکنون حدود 98 درصد در بخش تحکیم و خاکبرداری پروژه و 90 درصد در اجرای فوندانسیون ها پیشرفت اجرایی دارد و طی پیش بینی های انجام گرفته در سال 1396 آماده بهره برداری می شود.
او اظهار داشت: پروژه احداث بلوکهای ساختمانی با کاربری مسکونی واقع در منطقه فرامرز عباسی مشهد با متراژ 12 هزار متر مربع شامل شش بلوک مسکونی با زیربنای حدود دو هزار متر مربع در پنج طبقه در حال اجراست.
وی افزود: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 45 درصد مربوط به ساخت شش بلوک می باشد و در صورت فراهم بودن شرایط لازم تا پایان سال 1393 به اتمام می رسد.
وی درباره پروژه مجتمع تجاری - اقامتی آستان قدس رضوی در خیابان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این پروژه دارای زیربنای 21 هزار و 780 متر مربع شامل سه بخش توقفگاه، بخش تجاری و بخش اقامتی است که تحویل این زمین از ابتدای بهمن ماه امسال انجام شده و پیش بینی می شود در مدت 30 ماه اجرای آن به اتمام برسد.
او با اشاره به برخی پروژه های اجرایی توسط این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: از سال 1385 پروژه حفاظت هوایی سپاه در فرودگاه سرخس به وسعت شش هزار متر مربع و زیر بنای هزار متر مربع توسط این شرکت اجرا شده که 95 درصد پیشرفت اجرایی دارد.
وی افزود: پروژه خط انتقال آب به طول حدود 13 کیلومتر از منطقه دولت آباد شهرستان سرخس به منطقه ویژه اقتصادی سرخس از دیگر پروژه هایی است که توسط شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی به اجرا درآمده است./3
7489 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن