تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 300 نفر بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در سمنان شرکت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هزار و 300 نفر بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در سمنان شرکت دارند سمنان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در رزمایش الی بیت المقدس سمنان یک هزار و 370 نفر بسیجی در قالب حضور گردان های بیت المقدس، امام علی و کوثر شرکت دارند.


ˈحسن قدمیانˈ روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس جمعه نهم اسفند با حضور گردان های بیت المقدس، ادارات، امام علی، کوثر، امام حسین و الزهرا به استعداد یک هزار و 770 نفر در اردوگاه قدس سمنان برگزار می شود.
وی افزود: رزمایش سایر شهرستان های این استان از جمله شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، مهدیشهر، آرادان و سرخه نیز از صبح پنجشنبه همزمان با سمنان آغاز شده است.
سرپرست روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در شاهرود رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر به استعداد 702 نفر آغاز شده است و صبحگاه آن نیز در این شهرستان نیز با حضور گردان های بیت المقدس، کوثر و امام حسین به استعداد یک هزار و 300 نفر برگزار می شود.
قدمیان ادامه داد: در دامغان نیز رزمایش الی بیت المقدس با حضور دو گردان بیت المقدس به استعداد 468 نفر در حال برگزاری است و صبحگاه این رزمایش نیز جمعه با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین و الزهرا به استعداد یک هزار نفر برگزار می شود.
وی گفت: در گرمسار رزمایش الی بیت المقدس با حضور دو گردان بیت المقدس به استعداد 468 نفر در حال برگزاری و صبحگاه این رزمایش با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین و الزهرا به استعداد 768 نفر برگزار می شود.
سرپرست روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: در میامی با حضور گردان بیت المقدس به استعداد 468 نفر رزمایش الی بیت المقدس در حال برگزاری و صبحگاه نیز با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و الزهرا به استعداد 868 نفر برگزار خواهد شد.
قدمیان افزود: رزمایش الی بیت المقدس در مهدیشهر با حضور دو گردان بیت المقدس به استعداد 468 نفر در حال برگزاری و صبحگاه رزمایش نیز در این شهرستان با حضور گردان های بیت المقدس و امام حسین به استعداد 668 نفر برگزار می شود.
وی بیان کرد: رزمایش الی بیت المقدس در آرادان با حضور دو گردان بیت المقدس به استعداد 468 نفر در حال برگزاری و صبحگاه رزمایش نیز در این شهرستان با حضور گردان های بیت المقدس و الزهرا و گروهان امام حسین به استعداد 690 نفر انجام می شود.
سرپرست روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: رزمایش الی بیت المقدس در سرخه با حضور گردان بیت المقدس به استعداد 236 نفر در حال برگزاری و صبحگاه رزمایش نیز در این شهرستان با حضور گردان های بیت المقدس و امام حسین و الزهرا به استعداد 650 نفر برگزار می شود.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن