تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802975376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزيدگان نخستين جشنواره رسانه و مهندسي تجليل مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۴ب.ظ)
در همايش روز مهندس: برگزيدگان نخستين جشنواره رسانه و مهندسي تجليل مي شوند مسئول روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم از معرفي و تجليل برگزيدگان نخستين جشنواره رسانه و مهندسي در همايش روز مهندس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي بخشي با اشاره به برگزاري همايش روز مهندس در استان قم اظهار داشت:همايش بزرگ جامعه مهندسين و فرهيختگان علمي استان قم به مناسبت پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصيرالدين طوسي و روز مهندس با موضوع ايمني در صنعت ساختمان روز پنج شنبه 8 اسفند از ساعت 8:30 در سالن همايش مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: در اين همايش که جامعه بزرگ مهندسان استان قم حضور دارند ، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندار قم ، مهندس خان احمدلو رئيس سازمان نظام مهندسي استان و دکتر شيباني اصل از اساتيد برجسته کشوري به ايراد سخنراني خواهد پرداخت.
بخشي ، با اشاره به برگزاري جشنواره رسانه و مهندسي اظهار داشت: اين جشنواره براي نخستين در کشور توسط سازمان نظام مهندسي قم و با حمايت ويژه اعضاي هيئت مديره اين سازمان برگزار که با استقبال خوب خبرنگاران نيز مواجه شد.
وي هدف از برگزاري اين جشنواره را فرهنگ سازي در راستاي ضرورت رعايت مقررات ملي ساختمان، مشارکت رسانه‌ها در شناساندن جايگاه نظام مهندسي ساختمان در امر ساخت و ساز و نيز فراهم نمودن زمينه ارتباط بيشتر مهندسان به عنوان نخبگان جامعه با رسانه‌ها برشمرد.
مسئول روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم گفت: با توجه به اينکه مدت زمان محدودي براي اين جشنواره در نظر گرفته شده بود اما خبرنگاران استان قم استقبال خوبي از آن داشتند و آثار ارسالي به اين جشنواره نشان داد که خبرنگاران نسبت به مسائل تخصصي و اجتماعي که از دغدغه هاي شهروندان به شمار مي رود حساس هستند.
مجتبي سلطاني سرپرست هيئت داوران نخستين جشنواره رسانه و مهندسي نيز اظهار داشت:در مجموع آثار خوب و قابل توجهي به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد که در آينده نيز تاثيرات خود را بر روي گزارش هاي خبرنگاران خواهد گذاشت.
اين کارشناس ارشد ارتباطات، گفت: در فراخوان جشنواره 18 محور مهم و اساسي در حوزه هاي مختلفي که با جامعه مهندسي ارتباط داشته ، در دو بخش گزارش و خبر و مصاحبه آمده بود که اصحاب رسانه را به نگاه و نگارش بيشتري در اين حوزه فرا مي خواند.
سلطاني افزود: هيئت داوران نخستين جشنواره رسانه و مهندسي پس از بررسي اوليه آثار ارسالي به اين جشنواره آن دسته از آثاري که قابليت رقابت داشتند را در مرحله دوم داوري و برگزيدگان را معرفي کرد.
سرپرست هيئت داوران نخستين جشنواره رسانه و مهندسي ابراز داشت: برگزاري جشنواره هاي تخصصي همانند جشنواره رسانه و مهندسي که از سوي نظام مهندسي قم اجرا شد کمک مي کند تا خبرنگاران با موضوعات اجتماعي بيشتري درگيرشوند و برآيند انعکاس خبرها و گزارش ها از سوي اهالي رسانه و مطبوعات به گروه گشايي مشکلات احتمالي کمک کند.
سلطاني با بيان اينکه آثار ارسالي به بخش گزارش مطلوب و قابل تامل بود عنوان داشت: اميد است اين جشنواره در سال هاي آينده نيز تداوم داشته باشد و بخش هاي ديگري از جمله ، عکس ، کاريکاتور ، ياداشت و مقاله نيز به آن اضافه شود.
مدير مسئول نشريه نگاه کوير ، ابراز داشت:خبرنگاران استان قم در سالهاي اخير در بخش گزارش نويسي رشد خوبي داشتند و جا دارد نهادهاي مرتبط از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و خانه مطبوعات بحث آموزش خبرنگاران بخصوص در زمينه گزارش نويسي را جدي بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن