تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 25 نفر از درون دود و آتش ساختمان مسکونی در نازآباد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجات 25 نفر از درون دود و آتش ساختمان مسکونی در نازآباد شهرری-ایرنا- مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی گفت: با تلاش ماموران ایستگاههای 22 و 95 آتش نشانی 25 شهروندان از میان آتش و دود در ساختمان مسکونی در خیابان نازی آباد از مرگ نجات یافتند.


به گزارش ایرنا نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، سید هادی میرافضلی افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه 125مبنی بر بروز آتش سوزی در ساختمان مسکونی 5 طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ایستگاه های 22 و 95 و گروه امداد و نجات 6 را به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه در خیابان نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی، میدان پارس اعزام کرد.
وی اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی که در طبقه پنجم آن یکی از واحدها به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و 5 نفر از اعضای خانواده که یک مرد و 3 زن به همراه یک کودک 5 ساله درون دود و آتش گرفتار شده بودند.
وی بیان کرد: بر اثر دود گرفتگی شدید 20 نفر از اعضای ساختمان نیز در راهروها و منازل خود محبوس شده و قادر به خروج نبودند.
مدیر منطقه 7 عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کرده و به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی توانستند همه افراد را بدون هیچگونه آسیبی از ساختمان محاصر شده در دود را به بیرون از ساختمان انتقال دادند.
همچنین در این عملیات گروهی دیگر از آتش نشانان نیز با ایمن سازی محل حادثه و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبرسانی توانستند آتش سوزی را قبل از گسترده شدن و سرایت به اطراف مهار و خاموش کنند.
علت بروز این حادثه را کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی دارند.
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن