تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری گوانگ ژو چین برابر ملبورن ویکتوری استرالیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا؛ برتری گوانگ ژو چین برابر ملبورن ویکتوری استرالیا تهران - ایرنا - تیم فوتبال گوانگ ژو چین در ادامه رقابت های لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا، عصر امروز (چهارشنبه) و دقایقی پیش برابر تیم ملبورن ویکتوری نماینده استرالیا با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و در رده دوم جدول گروه G قرار گرفت.


به گزارش ایرنا؛دراین دیدار که در ورزشگاه خانگی تیم گوانگژو برگزار شد این تیم در حالیکه با نتیجه 2 بر صفر از رقیب خود شکست خورده بود با گل های بوئن هانگ در دقیقه 59 ،آلساندرو دیامانتی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا دردقایق 65 و 85 و الکسون در درقیقه 71 علاوه بر جبران گل های خورده دو گل دیگر به ثمرررساند و از یک شکست خانگی گریختند.
برای تیم ملبورن ویکتوری پابلو کونتریاس در دقیقه 37 و لایه بروکس هم در دقیقه 42 گلزنی کردند اما مانع از شکست تیمشان در نخستین دیدار گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده چین نشدند.
تیم گوانگژو با کسب هر سه امتیاز این دیدار و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم حونبوک موتورز کره جنوبی در رده دوم گروه G این رقابت ها قرار گرفت.
در دیگر دیدار این گروه تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با نتیجه 3 بر صفر تیم بوکوهاما ژاپن را از پیش رو برداشت و در صدر این گروه ایستاد.
ورزشی (3). ** 9144 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن