تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتري يک نيمه‌اي پرسپوليس برابر صبا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برتري يک نيمه‌اي پرسپوليس برابر صبا
نيمه نخست ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و صبا با برتري 2 بر صفر سرخ‌پوشان پايان يافت.

نيمه نخست ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و صباي قم با پيروزي 2 بر صفر شاگردان علي دايي به پايان رسيد. اين در حالي بود که صبايي‌ها يک پنالتي را نيز از دست دادند. گل‌هاي پرسپوليس را محمد عباس‌زاده (13) و عليرضا نورمحمدي (33) به ثمر رساندند.

آخرين ديدار ليگ برتر فوتبال در سال 1392 از ساعت 16 در ورزشگاه آزادي آغاز شد. در حالي که حدود 20 هزار تماشاگر براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه‌ آزادي آمده بودند. بازي را پرسپوليسي‌ها بهتر آغاز کردند و از همان دقايق اوليه حملات متعددي را به روي دروازه حريف‌شان تدارک ديدند ولي نخستين فرصت گلزني براي صبا فراهم شد اما مهاجم اين تيم از پس دروازه‌بان برزيلي سرخپوشان برنيامد و در موقعيتي تک به تک توپ را به جايي زد که نيلسون کوريا ايستاده و منتظرش بود.

در دقيقه 13 پيام صادقيان پشت محوطه جريمه صبا صاحب توپ شد و با استفاده از شلوغي محوطه جريمه پاس عمقي خوبي را براي عباس‌زاده فرستاد. مهاجم جوان پرسپوليس هم که تا نزديکي‌هاي دروازه پيش رفته بود توپ را وارد دروازه ميزبان کرد تا فرياد شادي هواداران پرسپوليس به آسمان بلند شود.

دقيقه 19 رضا عنايتي در داخل محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد اما ضربه محکم او را نيلسون دور کرد. بازيکنان صبا يک بار هم يک موقعيت تک به تک را با نيلسون از دست داده بودند.

دقيقه 24 رضا عنايتي باز هم خطرناک ظاهر شد و با ضربه سر نيلسون را به زحمت انداخت اما اين دروازه‌بان در دو مرحله توپ را گرفت.

دقيقه 32 صبا مي‌توانست موقعيت خطرناکي به روي دروازه پرسپوليس خلق کند اما پرسپوليسي‌ها اين توپ را گرفته و بلافاصله ضد حمله‌اي را تدارک ديدند که برايشان حاصلي جز يک کرنر نداشت اما ا ين ضربه کرنر اتفاق خوبي را براي سرخ‌ها رقم زد. کرنر ارسالي علي‌عسگر با ضربه سر چکشي نورمحمدي همراه شد تا مدافع پيش‌تاخته پرسپوليس که در غياب محمد نوري و جلال حسيني بازوبند کاپيتاني تيمش را بر بازو بسته بود دومين گل تيمش را به ثمر برساند.

دقيقه 38 صبا صاحب يک ضربه ايستگاهي در فاصله 20 متري دروازه پرسپوليس شد. ضربه بازيکن صبا به ديوار دفاعي پرسپوليس برخورد کرد و در حالي که به نظر مي‌رسيد اين موقعيت براي صبا از دست رفته است، در شلوغي محوطه جريمه، عليرضا فغاني داور ديدار، نقطه پنالتي را نشان داد. در حالي که علي دايي به شدت نسبت به اين تصميم داور معترض بود، رضا عنايتي پشت توپ قرار گرفت اما ضربه پنالتي او را نيلسون کوريا به خوبي مهار کرد تا دروازه تيم ميزبان همچنان بسته بماند.

جمعه 1392/12/02 16:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن