تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803239105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پلیس به مردم درباره خانه تکانی عید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هشدار پلیس به مردم درباره خانه تکانی عید




رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص فعالیت شرکتهای تقلبی قالیشویی و نظافت منزل هشدار داد و گفت: شهروندان برای خانه تکانی شب عید از شرکتهای معتبر ثبت شده استفاده کنند.





خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص فعالیت شرکتهای تقلبی قالیشویی و نظافت منزل هشدار داد و گفت: شهروندان برای خانه تکانی شب عید از شرکتهای معتبر ثبت شده استفاده کنند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال برخی شهروندان فرشهای خود را برای شستن به قالیشوئی ها می سپارند که این موضوع باعث شده برخی تبهکاران با توزیع انواع آگهی های تبلیغاتی در کمین شهروندان باشند. این تبلیغات به صورت پخش کردن برگه های است که تنها یک شماره در آن ذکر شده است.

وی افزود: این شرکتها در تبلیغات خود هیچ اشاره ای به آدرس کارگاه قالیشویی خود نمی کنند. برخی شرکتها با اجاره دفتر با اجاره ماهیانه بالا و تهیه اسناد جعلی، در این ایام به فعالیت پرداخته و پس از جمع آوری فرشهای شهروندان با تعطیل کردن دفتر فرار می کنند. اعلام قیمتهای پایین از سوی این تبهکاران ، ترفندی برای فریب مردم است.

رئیس پلیس آگاهی تهران به شهروندان هشدار داد: برای گرفتار نشدن در دام این مجرمان، از شرکتهای قالیشویی که آگهی هایشان در روزنامه ها چاپ می شود، استفاده کنید، زیرا اغلب مدارک این گونه شرکتها کنترل می شود. البته تاکید می کنم چاپ آگهی در روزنامه ها دلیلی برای تایید فعالیت همه شرکتها نیست.

وی تصریح کرد: برخی هموطنان پس از شستن فرشهای خود، آن را برای خشک شدن روی دیوار یا پشت بام قرار می دهند که ممکن است مورد سرقت قرار گیرند. به همین دلیل توصیه می شود فرش را در مکانی قرار دهید که به کوچه و خیابان مشرف نباشد.

سرهنگ محمدیان هشدار داد: شهروندان هنگام تحویل فرشها به نمایندگان قالیشویی ها، کارت شناسایی آنها را به دقت بررسی کنند . همچنین مشخصات ظاهری آنها را نیز همراه با شماره پلاک خودرو یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، پلیس بتواند مجرمان را شناسایی و دستگیر کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: شهروندان برای اطمینان بیشتر از صحت فعالیت این شرکتها، از اتحادیه قالیشویان نیز استعلام کنند. شرکتهایی که از طریق اتحادیه مجوز فعالیت می گیرند موظف به رعایت ۱۷ بند هستند. به عنوان نمونه باید دارای دفتر یا کارخانه با مجوز فعالیت تجاری باشند، کارمندان و رئیس شرکت نباید سوء پیشینه داشته باشند و آزمایش سلامت نیز داشته باشند. از لحاظ فنی هم باید اصول مربوطه را به طور حرفه ای رعایت کنند.

محمدیان در مورد استفاده از کارگران نظافتچی نیز گفت: بهتر است از شرکتهای معتبر و ثبت شده استفاده کرد و برای خانه تکانی از کارگران رهگذری و خیابانی استفاده نشود.






تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن