تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802767956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبديل مسيرحرم تا حرم به قطب گردشگري و مذهبي شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶ب.ظ)
طلايي در کارگروه مديريت شهري شهرستان ري عنوان کرد: تبديل مسيرحرم تا حرم به قطب گردشگري و مذهبي شهر تهران نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در چهارمين جلسه کارگروه مديريت شهري شهرستان ري از آمادگي شورا براي تبديل مسير حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) تا حرم امام خميني(ره) به قطب گردشگري و مذهبي خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موچ، به پيشنهاد شهردار منطقه 20 و تاييد فرماندار ويژه شهرستان ري منطقه 20 براي نخستين بار در کشور اجراي مديريت يکپارچه شهري را در حالي تجربه مي کند که چهارمين جلسه از جلسات رسمي اين کارگروه، با حضور نائب رئيس و رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران، معاون استاندار تهران و فرماندار ويژه شهرستان ري و شهردار منطقه20 برگزار شد.
مرتضي طلايي نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با ارائه پيشنهاد فعال شدن کميته فرهنگي در کارگروه مديريت شهري شهرستان ري گفت: با توجه به ظرفيت هاي معنوي و باورمندي مردم، شهرري مي تواند به عنوان پايلوت قطب فرهنگي شهر تهران معرفي شود و شوراي اسلامي شهر تهران آمادگي لازم را براي تبديل مسير حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) تا حرم امام خميني(ره) به قطب گردشگري و مذهبي را دارد.
طلايي با اشاره به اينکه مديريت يکپارچه شهري در شهرري با فعاليت کارگروه مديريت شهري شهرستان ري اجرايي شده و بهتر است اين اقدام از طريق نخبگان به شهروندان رسانده شود، گفت: شکل گيري اين کارگروه اقدامي ارزشمند است که اميدوارم اين مدل الگويي براي همه شود.
وي ساماندهي بافت فرسوده پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) توسعه عمران و آباداني و ارائه بهترين خدمات به زائران را اولويت هاي مديريت شهري برشمرد.
حمايت ويژه شوراي اسلامي شهر تهران از نتايج کارگروه مديريت شهري شهرستان ري
هدايت الله جمالي پور فرماندار ويژه شهرستان ري و رئيس کارگروه مديريت شهري شهرستان ري فعاليت اين کارگروه را نمونه اي خوب براي يکپارچه سازي مديريت شهري عنوان کرد و گفت: حمايت هاي ويژه اعضاء شوراي اسلامي شهر تهران، همگرايي مديريت شهري در ري، افزايش و قدرتمندي بيشتر مديران ارشد شهري از مهمترين اثرات اين کارگروه است.
جمالي پور حضور اعضاء شوراي اسلامي شهر تهران در جلسات رسمي کارگروه مديريت شهري شهرستان ري را از نقاط قوت اين کارگروه برشمرد و افزود: پس از سلسله جلسات کارگروه، اعضاء شورا بيشترين مساعدت و عنايت را نسبت به شهرري داشته اند که افزايش بودجه 93 و لحاظ بسته هاي پيشنهادي مصوب کارگروه مديريت شهري شهرستان ري در تدوين برنامه 5 ساله دوم توسعه شهري از مهمترين آن است.
نوسازي بافت فرسوده از اولويت هاي کارگروه مديريت شهري شهرستان ري
منصور کتانباف شهردار منطقه 20 و قائم مقام کارگروه مديريت شهري شهرستان ري با اشاره به اينکه پيشنهاد تشکيل اين کارگروه به منظور بهره مندي از ظرفيت هاي مديريتي شهرري عنوان شده است، گفت: تعيين تکليف اسناد خانه هاي قولنامه اي که در بافت فرسوده قرار گرفته اند از مهمترين مصوبات کارگروه مديريت شهري بوده است که به سرعت در حال پيگيري است.
کتانباف ساماندهي 137 هکتار بافت فرسوده موجود در منطقه 20 را از اولويت هاي مديريت شهري برشمرد و افزود: تشکيل شبکه هاي اجتماعي و دفاتر تسهيل گري احياي بافت فرسوده در سراهاي محله و استفاده از سرمايه هاي اجتماعي نظير ائمه جماعات، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و... از اقدامات اخير شهرداري منطقه 20 بوده که موج جديدي از نوسازي بافت فرسوده را در سال آتي ايجاد خواهد کرد.
شهردار منطقه 20 به پروژه هاي مهم منطقه 20 نيز اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه ارتباطي پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) در قالب احداث پياده راه در ضلع شرق حرم و اتصال ضلع جنوب حرم به بزرگراه امام علي(ع) از پروژه هاي مهمي است که بعد از نهايي شدن طرح استقبال از بهار 93 در منطقه 20 اجرايي مي شود.
بر اساس اين گزارش؛ ارائه بسته پيشنهادي کارگروه مديريت شهري شهرستان ري به شوراي اسلامي شهر تهران براي لحاظ در برنامه 5 ساله دوم شهر تهران از مصوبات سومين جلسه اين کارگروه که با حضور احمد دنيامالي رئيس کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران برگزار شد بوده است و اين بسته پيشنهادي آماده شده توسط کميته برنامه و بودجه کارگروه مديريت شهري به تصويب کارگروه مديريت شهري شهرستان ري رسيد تا تحويل شورا شود.
فرماندار ويژه شهرستان ري، شهرداران مناطق 15، 19، 20، حسن آباد، کهريزک و باقر شهر به همراه مديران نهادهاي دولتي و سازماني شهرستان ري و معاونان اجرايي شهرداري منطقه 20 از اعضاء کارگروه مديريت شهري شهرستان ري هستند و اين بار نيز چهارمين جلسه اين کارگروه در شهرداري منطقه 20 برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن