تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرس ویژه رییس قوه قضاییه:راه کاهش فشار تحریم ها اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازرس ویژه رییس قوه قضاییه:راه کاهش فشار تحریم ها اقتصاد مقاومتی است کرمانشاه - ایرنا - بازرس ویژه رییس قوه قضاییه گفت: برای اینکه بتوانیم بر فشارهای اقتصادی و تحریم ها فایق آییم باید اقتصاد را مردمی کنیم و اقتصاد مبتنی بر صرفه جویی را که همان اقتصاد مقاومتی است در جامعه نهادینه کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ اصغر جهانگیرˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر کرمانشاه، شناسایی بیکاری پنهان در ادارات، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها در بخش های مختلف و استفاده از نیروهای نخبه را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست.
وی گفت: امنیت پایدار حاکم در کشورمان به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان اسلام بدست آمده، و دشمنان نظام و انقلاب با تمامی ترفندها به دنبال خدشه دار کردن این امنیت هستند که در سایه رهبری و بصیرت مردم تاکنون راه به جایی نبرده اند.
وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، که این امر سبب وحدت مردم و بالندگی نظام شده است.
بازرس ویژه قوه قضاییه گفت: وظیفه دستگاه قضا برخورد با جرایم سازمان یافته و برقراری صلح و سازش در بین مراجعان است؛و کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها لازمه همکاری مردم است.
جهانگیر اضافه کرد: اگر امنیت فرهنگی در مرزهای کشور برقرار باشد بدنبال آن به امنیت اقتصادی و اجتماعی دست پیدا خواهیم کرد و اگر این امنیت ها برقرار باشد، امنیت سیاسی بدست می آید که دشمن از این امنیت ما هراس دارد.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری مجدانه سه قوه است.
ˈنعمت ا... منوچهریˈ تولید و اشتغالزایی را زمینه های اصلی اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: بصیرت رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها اقتدار نظام را در پی داشته است.
وی گفت: روانسر دروازه آرامش و امنیت منطقه اورامانات است و هم افزایی دستگاه قضایی با مردم در شهرستان روانسر ستودنی است.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی بر رسیدگی ویژه به پرونده هایی که با منافع عمومی در تماس است تاکید کرد.
منوچهری، همچنین دفاع از حق و حقوق مردم در رابطه با تعاونی ها بویژه تعاونی های مسکن مهر، رسیدگی به پرونده های کشته شدگان نوار مرزی، قبول اسناد کشاورزی به عنوان وثیقه در بانک ها و دستگاه قضایی، رسیدگی به اختلافات بین کشاورزان و منابع طبیعی، توجه به مقوله اصلاح و تربیت جوانان و تامین نیروی انسانی برای دستگاه های قضایی در منطقه را خواستار شد.
فرماندار روانسر هم گفت: عمده پرونده های قضایی این شهرستان شامل تعرض به منابع طبیعی، درگیری و مشکلات خانوادگی است و
خبری از جرایم خشن در این شهرستان نیست.
ˈجلال صفریˈ اظهار کرد: این شهرستان در بسیاری از شاخص ها جزو شهرستان های برتر استان کرمانشاه است که یکی از این شاخص های برتر روانسر، عملکرد مطلوب دستگاه قضایی است.
وی گفت: استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و نهادهای پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی مهمترین نیاز مردم این شهرستان است که با راه اندازی آنها بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.
567/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن