تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803686062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شور و شوق مردم ارومیه برای تماشای بازی کاشان وصف نشدنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شور و شوق مردم ارومیه برای تماشای بازی کاشان وصف نشدنی است ارومیه - ایرنا - اینجا ارومیه، شهر توپ و تور و مهد والیبال است و امروز چهارشنبه روز خاصی برای مردمان این شهر والیبال خیز می باشد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، شور و شوق نوجوانان و جوانان و حتی افراد میانسال و پیری که بی صبرانه در مقابل سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برای تهیه بلیت و دیدن دیدار حساس تیم محبوبشان مقابل کاشان صف کشیده اند، بسیار جالب و دیدنی است.
مردم به ویژه نوجوانان و جوانان پرشور استان و شهر ارومیه از راه های دور و نزدیک و از ساعت ها قبل از آغاز دیدار حساس دور برگشت شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان خود را به محل برگزاری این دیدار در سالن غدیر ارومیه رسانده اند.
پیش از این طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی مسئولان باشگاه مقرر شده بود که تماشای این بازی برای علاقه مندان رایگان باشد، ولی با مشاوره نهایی از سوی مسئولان ارشد تصمیم بر این شد که برای این دیدار بلیت فروشی اتخاذ شود.
از آنجایی که احتمال می رود ظرفیت سالن غدیر از ساعت 14 پر شود مسئولان باشگاه با هماهنگی های لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان و نیروی انتظامی تصمیم گرفتند تا از ساعت 12 ظهر امروز با باز کردن درب های اصلی سالن و فروش بلیت موجبات رفاه حال تماشاگران و تردد هواداران را به داخل سالن فراهم کنند.
در حدود یک هزار عدد بنر با متن شعارهای ˈعشقیم ارومیهˈ و ˈیاشاسین آذربایجانˈ و دو هزار عدد هد بند، مچ بند و پرچم قرمز رنگ بین تماشاگران قبل از شروع مسابقه پخش می شود.
یک کشاورز که از روستای گجین ارومیه خود را به سالن غدیر ارومیه رسانده است در گفت و گو با ایرنا گفت: از ساعت ها قبل منتظر تهیه بلیت مسابقه هستم و خوشحالم که تیم ارومیه از خطر سقوط رهایی یافت و به مرحله پلی آف رسید.
فرهاد توتونچی گفت: تیم ارومیه امسال دچار افت و خیزهای زیادی شده و وقتی متحمل شکست می شد ما نیز با خاطره بدی سالن را ترک می کردیم ولی طی سه هفته اخیر با پیروزی های متعدد دل همه ما را شاد کرده است.
وی گفت: بازی امروز تیم ارومیه یکی از مهمترین بازی های ما در طول مدت چند سال گذشته بوده است و درایت و مدیریت تماشاگران و حمایت های بی دریغ آنان نقش مهمی در پیروزی تیم دارد.
یک بازنشسته 55 ساله نیروی هوایی ارتش گفت: مدت 40 سال است برای دیدن مسابقات والیبال ارومیه به سالن تختی، خانه جوان و غدیر ارومیه می آیم و خودم بازیکن والیبال در تیم پایگاه هوایی دزفول بودم و تعصب خاصی نسبت به تیم محبوب شهرم دارم.
علی محمدی افزود: امسال خیلی خون دلها برای تیم ارومیه کشیده ام و اشکها برای این تیم ریخته شده است ولی بالاخره تیم ما مزد زحمات خود و تماشاگران با وفایش را به خوبی گرفت.
وی گفت: مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه تا دیروز دیدن این بازی را رایگان اعلام کرده بودند ولی به یکباره فروش بلیت را آغاز کردند و البته 20 هزار ریال مبلغی قابل توجهی نیست ولی این امر به نوعی بی اعتمادی را در بین تماشاگران ایجاد می کند.
یک جوان دارای شغل آزاد گفت: اظهارات سرمربی تیم باریج اسانس کاشان نشان از ضعف فنی این تیم و کم ظرفیتی این مربی را می رساند و بازیکنان ما امروز در زمین بازی جواب دندان شکنی به این حرفها می دهند.
رسول جوادپور گفت: ادب و معرفتی که در تماشاگران ارومیه ای وجود دارد در هیچ جای ایران دیده نشده است و ما آماده ایم تا با تشویق های بی دریغ خود جشن صعود از مرحله پلی آف را در اینجا برپا کنیم.
بازی حساس تیم های شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان از ساعت 16 امروز در سالن غدیر اورمیه آغاز می شود و به دلیل حساسیت این دیدار محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال ایران ناظر ویژه این دیدار است.
هفته گذشته در اولین بازی پلی آف که به میزبانی کاشان برگزار شد تیم شهرداری ارومیه موفق شد در خانه حریف 3 بر 1 تیم میزبان و صدر نشین دور مقدماتی لیگ برتر را به زانو در آورد.
گزارش از: نرگس موذنی حبشی
7126/581**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن