تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي چراغ راه آينده كشور در رفع موانع


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۵ب.ظ)
اقتصاد مقاومتي چراغ راه آينده كشور در رفع موانع معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي در جلسه کارگروه تخصصي پژوهش، فناوري و تحول اداري استان، گفت: ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي يک موهبت الهي در شرايط کنوني کشور بود که با عمل به آن مي توان از تمام موانع و مشكلات عبور كرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ نادر صفرزاده اظهار اميدواري کرد با عنايت به رهنمود اخير رهبري، در پي تحقق حماسه سياسي توسط ملت بزرگ ايران در سالجاري، دولت و مسئولان با مشاركت مردم زمينه را براي تحقق حماسه اقتصادي فراهم كنند.
وي با تاكيد بر اهميت پيشبرد سياست هاي تحول اداري در دستگاههاي اجرايي افزود: يكي از الزامات تحول اداري در دستگاههاي اجرايي، تكريم ارباب رجوع و سنجش ميزان رضايتمندي آنان است كه اين امر بايد از طريق نظرخواهي و نظرسنجي از مراجعه كنندگان به دستگاه مربوطه مورد ارزيابي قرار گيرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: دستگاههاي اجرايي استان همچنين بايد نسبت به تشكيل بانك هاي اطلاعاتي استاندارد و روزآمد در جهت برنامه ريزي هاي دقيق و اصولي اقدام كنند.
وي برنامه ريزي براي تحقق دولت الكترونيك در دستگاههاي اجرايي استان را نيز مورد تاكيد قرار داد و افزود: ارائه خدمات مؤثر و كارآمد به شهروندان با استفاده از فن‏‎آوري اطلاعات و ارتباطات هدف اصلي تحقق دولت الكترونيك است، به گونه‏اي كه دولت، بيشتر و بهتر پاسخگوي نيازهاي شهروندان باشد.
در ادامه اين جلسه مديران كل دفاتر منابع انساني و تحول اداري، آموزش و پژوهش و فناوري اطلاعات و ارتباطات استانداري از اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداري گزارش دادند و برنامه هاي پيشنهادي خود براي سال جديد را نيز بيان کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن