تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصناف خاطره خوبی از فیروزکوه در اذهان بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اصناف خاطره خوبی از فیروزکوه در اذهان بگذارند فیروزکوه- ایرنا- امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: اصناف مختلف با خدمات رسانی شایسته، خاطره خوبی از فیروزکوه در ایام نوروز در اذهان عمومی مسافران و زائران بگذارند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ عصر سه شنبه در جلسه انتخابات اصناف شهرستان فیروزکوه در محل سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهارکرد: در اسلام و آموزه های ناب اسلامی بر مقوله نظم و انضباط توصیه و تاکید فراوان شده است.
وی گفت: برگزاری این انتخابات خود از مصادیق نظم و انضباط است و اعضایی که انتخاب می شوند باید برنامه منسجم و مدونی برای شهرستان داشته باشند.
حجت الاسلام استیری با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، خطاب به صنف اغذیه فروشان و رستوران داران هشدار داد: مراقب باشید تا نحوه سرویس دهی و کیفیت، کمیت و قیمت اقلام غذایی به گونه ای نباشد که خاطره تلخی از فیروزکوه برای مسافران، زائران و گردشگران عبوری از شهرستان بجا بگذارد.
وی تصریح کرد: امروز اصناف مختلف باید از آموزش های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و مراجعه کنندگان برخوردار باشند.
امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اعلام آمادگی مبنی بر ارائه آموزش های لازم در این راستا، یادآور شد: منابع بسیار غنی در اخلاق کسب و کار در دین مبین اسلام وجود دارد.
وی برکت بیشتر را در سود کمتر برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ آحاد اصناف با یقین به این مساله و عملی کردن آن، همواره رضایت مشتریان را در نظر داشته باشند.
در ادامه ˈجواد سیاحˈ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه، با اشاره به آمار تماس های روزانه با سامانه 124 این نهاد و رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: بحمدالله در اکثر موارد موفق به جلب رضایتمندی شاکیان می شویم.
وی تصریح کرد: بیش از 2 هزار واحد صنفی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند که تاکنون انتخابات شش اتحادیه خواروبار فروشان، مشاوران املاک، آژانس های کرایه، تعمیرکاران و لوازم یدکی، آرایشگران و جوشکاران درب و پنجره آلومینیوم برگزار شده و چهار اتحادیه دیگر تا پایان سال و مابقی در سال 93 انجام می شود.
انتخابات اتحادیه های صنفی هر چهار سال یک بار برگزار می شود.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن