تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدواریم با همت دولت و در پرتو مصوبات سفررهبری بتوانیم شاخص های توسعه استان را اصلاح کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه: امیدواریم با همت دولت و در پرتو مصوبات سفررهبری بتوانیم شاخص های توسعه استان را اصلاح کنیم کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم با همت دولت تدبیر وامید و در پرتو اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، بتوانیم شاخص های توسعه را در استان اصلاح کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ سه شنبه شب درنشست شورای اداری استان که با حضور رییس قوه قضاییه درسرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این حق مردم کرمانشاه نیست که دربسیاری از شاخص های منفی همچون بیکاری و طلاق در رده بالای کشور باشند.
وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از زیرساخت های استان کرمانشاه نابود شد و در سال های بعد نیز سرمایه گذاری لازم در این استان صورت نگرفت به همین دلیل هم اکنون کرمانشاه از نرخ بیکاری بالایی برخوردار است.
وی گفت: مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه فرمودند باید این استان به صورت جهشی توسعه پیدا کند و این یعنی اینکه ما باید با تلاشی مضاعف بتوانیم به زحمات این مردم که جانانه از کشورشان دفاع کردند پاسخی مثبت بدهیم.
وی اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه از دوران مشروطه تاکنون سردمدار جریان های سیاسی دفاع از کشور بوده اند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بخوبی نقش خود را ایفا کردند و حدود 30 هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردند بنابراین مردم استان شایسته خدمات رسانی بیشتری هستند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به تمدن هفت هزار ساله و وجود آثار فراوان تاریخی این استان گفت: مردم کرمانشاه قرن های طولانی با عقاید و دیدگاه های متفاوت به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کرده اند.
رضایی بابادی، یکی از ویژگی های مثبت مردم کرمانشاه را مهمان نوازی عنوان کرد و گفت: مردم این استان در طول تاریخ بخوبی از زوار عتبات عالیات پذیرایی کرده و به همین دلیل مهمان نوازی این مردم شهره خاص و عام است و مردم ایران از این خصیصه خوب خاطرات خوبی دارند.
وی در ادامه یکی از مزیت های استان کرمانشاه را تجارت با عراق عنوان کرد و گفت: برای شتاب بخشی به امر صادرات نیاز به ایجاد زیرساخت هایی نظیر راه آهن، آزاد راه و دیگر امکانات مناسب رفاهی و خدماتی در بازارچه های مرزی است که باید به سرعت به این سمت حرکت کنیم.
استاندار کرمانشاه در ادامه با قدردانی از رییس کل و قضات دادگستری استان کرمانشاه، خواستار شتاب بخشیدن به اجرای احکام صادره در خصوص جرائمی که امنیت اجتماعی را خدشه دار می کند، شد.
رضایی بابادی همچنین اظهار امیدواری کرد، با تقویت و اقتدار نیروی انتظامی با همکاری دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی استان بتوانیم بر مشکلات موجود فایق آییم.
567/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن