تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803559466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان اصلی فیلم ˈشیار 143 ˈ تجلیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان اصلی فیلم ˈشیار 143 ˈ تجلیل می شود بیجار - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت: قهرمان واقعی فیلم شیار 143، مادر دانش آموز شهید ˈمحمد جعفر رضاییˈ است که وظیفه داریم از او به صورت شایسته تجلیل کنیم.


محسن لطف الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار که بر گرفته از زندگی واقعی ˈ اختر نیازیˈ مادر گرانقدر شهید ˈمحمد جعفر رضاییˈ است افزود: مدال قهرمانی، شایسته این مادر است که در بزرگترین نماد مادری کشور همچون فجر سفید بدرخشید.
وی با گله مندی از نرگس آبیار که به هنگام دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر، فیلم خود را به تمامی مادران شهید تقدیم کرد و از صاحب واقعی اثر اصلا یاد و نامی نبرد، گفت: چرا از مادر 82 ساله ای که در شهر بیجار در خانه ای محقر زندگی می کند و در آرزوی دیدن فرزند شهیدش در خواب، حاضر به ترک آن خانه و نقل مکان به جای دیگری نیست یاد و نامی ذکر نشد.
به گفته وی مریلا زارعی در این فیلم با بازی خیره کننده خود گوشه ای از رنج استخوان سوز چشم انتظاری مادران این سرزمین را به نمایش گذاشت و با هنرنمایی خود مظلومیت این عزیزان را به تصویر کشید، اما دریغ از خانم آبیار آن طور که باید درباره ایده شکل گیری فیلم که برگرفته از زندگی و سلوک مادر گرانقدر و سنگ صبور، شهید محمد جعفر رضایی است، سخن صریح و قانع کننده ای تقدیم نکرد و حتی در تیتراژ فیلم نیز از شهید محمد جعفر رضایی یادی نکرد.
لطف الهی افزود: همه بدانند ˈاختر نیازیˈ مادر شهید محمد جعفر رضایی، بی نیاز از هر گونه تعریف و تمجید و یادآوری است، این مادران با خدای خود معامله کرده اند و حاضر نیستند پاکی و خلوص رنج ها و اندوه های بی پایان خود را به چیزی، نامی و یا نانی بیالایند.
وی افزود: درست است که مادران شهداء با خدای خود معامله کرده اند، اما این تقدیر و تشکر نشان عمق تعهد و وفاداری ما نسبت به خون پاک شهیدان و اولیاء گرانقدر و معزز آنهاست.
وی گفت: شهید محمد جعفر رضایی جزو 13 دانش آموز دبیرستان طالقانی بیجار بود که در سال 61 به جبهه اعزام شدند، شش نفر آنها به شهادت رسید، شش نفر دیگر به اسارت دشمن درآمدند و یک نفر نیز به درجه جانبازی نائل شد.
لطف الهی گفت: شهدا با از جان گذشتگی و رشادت های خود، انقلاب اسلامی ایران را در ذهن تمام بشریت ماندگار کردند و اکنون موجب بیداری مسلمانان و آزادی خواهان جهان را فراهم آورده اند.
رییس آموزش و پرورش بیجار با پر رنگ برشمردن نقش مادران در تربیت اسلامی و انقلابی شهدا از روحیه بالای مادر شهید محمد جعفر رضایی تمجید کرد و افزود: نقش مادران شهید در پرورش شهدا غیر قابل توصیف و از توان ما خارج است.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن