تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی گیلان: پلیس در مبارزه با مواد مخدر عزمی راسخ دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی گیلان: پلیس در مبارزه با مواد مخدر عزمی راسخ دارد رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گیلان در هشتمین کمیسیون مبارزه با مخدر استان گفت: پلیس در مبارزه با مواد مخدر عزمی راسخ دارد.


به گزارش ایرنا، سردار ˈابراهیم قائدرحمتیˈ عصر سه شنبه در این کمیسیون بیان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر باید فعل خواستن را در خود نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه برای موفقیت در انجام هر کاری دقت، توانمندی و رغبت نیاز است، افزود: غفلت و سهل انگاری در انجام هرکاری موجب برگشت به عقب و ایجاد خسارت در جامعه می شود.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان اظهار داشت: منافع طلبان مترصد فرصت در جامعه هستند و از کوچکترین فرصت، بیشترین بهره برداری را می کنند.
سردار قائدرحمتی مواد مخدر را آسیبی برای جامعه ذکر و اضافه کرد: اگر مقابله و محاصره با آسیب مواد مخدر را جدی نگیریم مطمئناً مورد محاصره مواد مخدر قرار می گیریم.
وی مبارزه پلیس با موادمخدر را نشان از عزم راسخ نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم دانست و بیان داشت: پلیسی که از جامعه است، به جامعه نگریسته و تمام تلاش خود را در این راستا معطوف می کند.
قائدرحمتی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نباید موجب تضییع حقی در جامعه شود، تصریح کرد: با متعادل سازی طراحی عملیات و ظرفیت ها و همچنین دقت در انجام کار، می توانیم نتایج موثر داشته باشیم.
وی ترس قاچاقچی از پلیس را نشان از عزم بالای پلیس برای مبارزه با مواد مخدر عنوان و بیان کرد: با بکارگیری بیشتر نیروهای جوان در امر مبارزه با مواد مخدر، توانمندی نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر را ارتقاء می دهیم.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به افزایش کشفیات 43 درصدی و دستگیری 16 درصدی در 11 ماه گذشته مبارزه با مواد مخدر پلیس استان افزود: پلیس موفقیت خود را مدیون تعامل مردمی است و آمادگی همکاری بیشتر برای مقابله با عرضه مواد مخدر را دارد.ک/2
619/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن