تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلاک 34 خیابان بهشتی؛ خانه ای برای اهل رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلاک 34 خیابان بهشتی؛ خانه ای برای اهل رسانه تهران- ایرنا- امروز اهالی ساختمان 34 خیابان بهشتی در گردهمایی دانشجویان و استادان دانشکده خبر گردهم آمدند تا بر اتحاد و دوستی جامعه رسانه کشور مهر تایید بگذارند.


به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار گروه تشکل های دانشجویی ایرنا، گردهمایی بزرگ دانشجویان جدیدالورود و فارغ التحصیلان دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر، محمد خدادی مدیرعامل ایرنا و جمع کثیری از استادان و دانشجویان این دانشکده در فرهنگ سرای اندیشه برگزار شد.
**در این گردهمایی دانشجویان جدید الورود دانشکده خبر که برای اولین بار اهالی ساختمان پلاک 34 خیابان بهشتی آشنا می شدند کارت های دانشجویی خود را دریافت کردند و به نظاره صمیمت بین دانشجویان قدیمی دانشکده نشستند.
** بنیان گذاران و فارغ التحصیلان دانشکده نیز در این مراسم حضور داشته و از تجربیات خود در دانشکده خبر گفتند.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیزدر این مراسم طی سخنانی عنوان کرد : دانشجویان دانشکده خبر آینده رسانه ای ایران را خواهند ساخت.
محمد خدادی با قدردانی از مدیران و بنیان گذاران دانشکده خبر گفت: هدف ایرنا به عنوان یک رسانه مادر از تشکیل دانشکده خبر پرورش نیروهای آکادمیک برای آینده رسانه ای ایران و خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده است.
**محمود احمدی افزادی رییس دانشکده خبر در ابتدای این مراسم برای خیر مقدم به حاضرین به روی صحنه رفت و از ماهیت تشکیل دانشکده خبر گفت.
وی ساختمان پلاک 34 خیابان بهشتی که دانشکده خبر در آنجا فعالیت می کند را خانه اهالی رسانه خطاب کرد و اظهارداشت: دانشکده خبر برای دانشجویان و اهالی رسانه آن یک خانه امن محسوب می شود که اعضای آن به مانند یک خانواده با یکدیگر هم دل هستند.
**مهری رفعتی مدیرگروه خبرنگاری این دانشکده در ادامه در پشت تریبون قرارگرفت و از فراز و نشیب تاسیس دانشکده خبرداد .
**علی اکبر ولایتی در این مراسم رسانه ها را مهمترین عامل برای دفاع از منافع ملی دانست و بر نقش خبرنگاران برای ایستادگی در برابر تهاجم دشمن تاکید کرد.
**احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران نیز چنین گفت: رشد خبر و شکوفایی روزنامه ها با آزادی ارتباط مستقیم دارد.
**یکی از نکات جالب این مراسم ذکر مکرر نام فریدون وردی نژاد مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی بود که در سال 76 اقدام به تاسیس دانشکده خبر کرد.
**در ادامه توسط یکی از دانشجویان دانشکده خبر متنی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره خبرنگاران به دیار باقی شتافته قرائت شد.
اجرای حرکات ورزشی، پخش نماهنگ و قرعه کشی از دیگر بخش های این گردهمایی بود که توجه حاضرین را به خود جلب کرده و شورو نشاطی خاص به مراسم داد.
فراهنگ**(5)**9303**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن