تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوطلبان سلامت در شهرستان زرند تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

داوطلبان سلامت در شهرستان زرند تجلیل شدند زرند - ایرنا - 120 نفر از داوطلبان سلامت، افتخاری شهری، روستایی و متخصص شهرستان زرند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.


به گزارش ایرنا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند روز سه شنبه در این همایش گفت: رابطان شبکه بهداشت و درمان در سلامت مردم نقش بسیار ارزنده ای دارند.
سید مصطفی تهامی نیا بر حفظ انسجام برنامه رابطان افتخاری بهداشت در ایجاد پل ارتباطی بین مرکز بهداشت و خانواده ها تاکید کرد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان زرند هم گفت: طرح داوطلبان سلامت در شهرستان زرند به عنوان شهرستان پایلود در کشور از سال 72 آغاز و با استقبال خوب مردم روبرو شد.
حسن سعیدی افزود: شهرستان زرند از نظر جذب داوطلب سلامت و رابط افتخاری در استان کرمان حرف اول را می زند و حدود 90 درصد رابطان افتخاری بسیجیان هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون 400 داوطلب افتخاری در شهرستان زرند فعالیت دارند که از این تعداد 270 داوطلب در حوزه شهر و 130 داوطلب در حوزه روستا هستند و در مجموع جمعیتی بالغ بر 85 هزار نفر را زیر پوشش دارند.
معاون فرماندار زرند نیز از این گروه به عنوان جمع بسیجی وار که بدون هیچگونه چشمداشتی در زمینه ارتقای سطح سلامت جامعه همکاری می کنند یاد کرد و گفت: انتظار داریم علاوه بر یادآوری نکات بهداشتی نگرانی های رفتاری و اخلاقی نسل جوان را هم به خانواده ها یادآوری کنند.
علی پور رنجبر، سلامتی را محور توسعه دانست و افزود: رابطان بهداشتی به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت مردم هستند و ثواب داوطلبان افتخاری کمتر از ثواب رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست.
یک متخصص بهداشت شهرستان زرند نیز در حاشیه این همایش، رابط بهداشت بودن را جزیی از زندگی خود دانست.
علی ابراهیمی با ارایه تعریفی از داوطلب سلامت بیان کرد: رابط سلامت، فردی است که بصورت افتخاری و داوطلبانه با واحدهای بهداشتی همکاری و با کمک و همیاری مردم در حل مشکلات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت جامعه تلاش می کند.
سید محمد مهدوی یکی از مربیان رابطین افتخاری هم ارایه فعال خدمات بهداشتی در مناطق شهری، مشارکت مردم در برنامه ریزی و استفاده از همکاری آنان در ارایه مراقبت های بهداشتی را از مهمترین اهداف رابطین بهداشت عنوان کرد.
مسئول برنامه جلب مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند نیز هدف از اجرای برنامه رابطین بهداشت را ارتقای سطح سلامت جامعه شهری و روستایی عنوان کرد.
زبیده زمانی اظهار امیدواری کرد: با جلب داوطلبان جدید و برگزاری دوره های آموزشی تمامی نقاط شهری و روستایی زیر پوشش برنامه داوطلبان سلامت قرار گیرد.ک/2
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن