تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و روسیه بر ضرورت پویایی برای توسعه روابط تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران و روسیه بر ضرورت پویایی برای توسعه روابط تاکید کردند مسکو - ایرنا - ˈ مخدی سنایی ˈ سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه روز سه شنبه در دیدار با سه تن از معاونان وزارت امورخارجه این کشور بر ضرورت توسعه همکاری های تهران و مسکو تاکید کرد.


به گزارش ایرنا سفیر کشورمان در روسیه در دیدار با مقام های ارشد روس زمینه سازی به منظور توسعه مناسبات تهران و مسکو در عرصه های متنوع را ضروری خواند.
دراین دیدارها سرگئی ریابکوف معاون اموربین الملل وزارت امورخارجه و نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای ،ایگور مورگولف معاون منطقه ای وزارت امورخارجه روسیه و ایگور برادچیکف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر و معاون وزیر امور خارجه این کشور با سنایی درخصوص مسائل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی رایزنی و تبادل نظر کردند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سرگئی ریابکوف با اشاره به نقش مثبت روسیه در روند مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: با شروع مذاکرات، روابط اقتصادی اروپا با جمهوری اسلامی ایران تحرک بیشتری یافته و تبادلات اقتصادی کشورهای اروپایی با ایران رو به افزایش است.
وی افزود: چنانچه این مذاکرات به رفع کامل تحریم ها منجر نشود، فلسفه چنین مذاکراتی زیر سئوال خواهد رفت.
ریابکوف نیز ضمن اشاره به مذاکرات خوب و سازنده ایران با گروه 1+5 در اولین دور مذاکرات توافق نهایی در وین در خصوص آینده این مذاکرات گفت: امیدواری برای تنظیم یک موافقت نامه جامع هسته ای تا 20 ماه ژوئن وجود دارد.
سنایی در دیدار با ایگور مورگولف نیز روند همکاری سیاسی و اقتصادی دو کشور، سفر روسای جمهور و دیگر موضوعات دو جانبه را مورد بررسی قرار داد .
پیگیری موضوعات مرتبط با رژیم حقوقی دریای خزر نیز محور اصلی ملاقات سنایی با ایگور برادچیکف بود.
اروپام/518/1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن