تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802453985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان بر گسترش روابط تجاری با آستراخان روسیه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان بر گسترش روابط تجاری با آستراخان روسیه تاکید کرد رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار وزیر روابط بین الملل و اقتصاد آستراخان روسیه، بر لزوم گسترش روابط تجاری با آستاراخان روسیه تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ روز یکشنبه در این دیدار افزود: گسترش روابط بین دو استان گیلان و آستراخان، در تقویت روابط دوستی ایران و روسیه اثرگذار است.
وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مذاکرات انجام گرفته استانداران پیشین گیلان برای تقویت روابط با آستراخان اظهار کرد: راه اندازی سرای تجاری ایران در آستراخان از مهمترین این پیگیری هاست که اتاق بازرگانی باید در این زمینه بیشتر تلاش کند.
استاندار گیلان ارتقای روابط تجاری ، خدماتی ، کشاورزی ، دانش فنی، توریسم درمانی و کشتی سازی را از دیگر ظرفیت های گیلان برای گسترش روابط با آستراخان عنوان کرد .
نجفی خاطرنشان کرد: توریسم درمانی از مهمترین توانمندی های گیلان است که با توجه به وجود پزشکان متخصص، ظرفیت مهمی برای گسترش روابط بین دو استان محسوب می شود.
وی برقراری پرواز گیلان و آستراخان را اقدامی مهم در راستای گسترش ارتباط دو استان دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود تا به منظور تداوم برقراری پروازها ، انجام این سفرها جنبه تجاری پیدا کند .
وزیر روابط بین الملل و اقتصاد آستراخان روسیه نیز در این نشست سابقه ارتباطات دو استان را بسیار طولانی خواند و بر ضرورت تداوم ارتباطات برقرار شده توسط استانداران قبلی گیلان تاکید کرد .
ˈدنیس آفاناسیفˈ توانمندی های در حال رشد آستاراخان و گیلان را مهمترین عامل گسترش ارتباطات دانست و گفت: افزایش حجم مبادلات تجاری و روابط علمی از مهمترین فرصت های گسترش ارتباط بین دو استان است .
وی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته هیات روسی از اتاق بازرگانی ، منطقه آزاد انزلی و بنادر و کشتیرانی گیلان؛ از وجود زیرساخت های کافی در این استان برای گسترش ارتباطات خبر داد.
وزیر روابط بین الملل و اقتصاد آستراخان روسیه در ادامه سخنانش از اعزام گروهی از دانشجویان زبان فارسی دانشگاه آستراخان به ایران برای گسترش ارتباطات علمی در آینده ای نزدیک خبرداد و گفت: پیشنهادات تجاری روسیه بزودی به ایران ارسال می شود .
آفاناسیف همچنین از افزایش فعالیت مناطق ویژه اقتصادی آستاراخان در آینده ای نزدیک و پس از تصویب دولت روسیه خبر داد و افزود: افزایش این فعالیت ها به گسترش ارتباطات با منطقه آزاد انزلی کمک می کند .
وی اکوتوریسم را در گسترش ارتباطات دو استان مهم خواند و خاطرنشان کرد: مذاکرات برای برقراری خط هوایی بین دو کشور در حال انجام است.
وزیر روابط بین الملل و اقتصاد آستراخان روسیه معرفی امکانات تفریحی و گردشگری دو استان را در افزایش مراودات توریستی موثر دانست و ادامه داد: در همین رابطه در آینده ای نزدیک فیلمی به زبان فارسی از اماکن گردشگری آستراخان برای پخش در تلویزیون محلی گیلان تهیه می شود .
آفاناسیف از آماده سازی زمین برای احداث مرکز تجاری ایران در آستراخان و تعیین محل نصب مجسمه عمرخیام مقابل دانشگاه آستراخان خبر داد.
وی اضافه کرد: تلاش می شود تا این مجسمه تا زمان برگزاری چهارمین اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر در آستاراخان، توسط رییس جمهوری ایران رونمایی شود.ک/2
7292/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن