تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803169998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: یارانه نیازمندان قطع نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: روحانی: یارانه نیازمندان قطع نمی شود
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین سفر استانی خود، صبح امروز وارد بندرعباس شد و پس از مراسم استقبال در فرودگاه، در جمع مردم بندرعباس در ورزشگاه تختی سخنرانی کرد.
شبکه خبر: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  در جمع مردم  استان هرمزگان گفت: به همه مردم عزیز و دلاور در سرتاسر استان هرمزگان درود و سلام خود را تقدیم می کنم. آقای روحانی افزود : استان هرمزگان یکی از استانهای بسیار مهم و استراتژیک برای ایران عزیز ماست .

وی اضافه کرد : هرمزگان استانی با سابقه تاریخی و مبارزاتی علیه استعمارگران و مداخله گران است ؛ استانی که وسیله اتصال جهان به ایران عزیز ما و حتی به کشورهای شمالی ایران در منطقه آسیای مرکزی و قفقاز است .

اقای روحانی تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایطی است که همه باید خودمان را برای یک تحول بزرگ در اقتصاد ، مسائل سیاسی ، فرهنگی و سیاست خارجی آماده کنیم .

رئیس جمهور  با بیان اینکه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و دولت کاملا خود را آماده کرده است تا به این سیاست ها جامه عمل بپوشاند گفت: در این سیاست ها اقتصاد ما بر مبنای علم و فناوری و دانش بنیان خواهد بود . وی افزود : بر اساس این سیاست ها باید مسیر صادرات برای کالاهای ایرانی تسهیل شود و فرآورده های نفتی ، پالایش و پتروشیمی و صنعت توسعه یابد .

دکتر روحانی افزود : بر اساس این سیاست مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی باید برای فعالیت های اقتصادی و صادرات خود را آماده کنند . رئیس جمهور همچنین گفت: طبق این سیاست باید بتوانیم با بیکاری مقابله  و خود را برای ایجاد اشتغال برای مردم و بویژه جوانان عزیز آماده کنیم.وی با اشاره به اجرای فاز دوم برنامه هدفمندی یارانه ها، با تاکید بر این که نیازمندان شناسایی خواهند شد تا یارانه آنها همچنان پرداخت شود، تصریح کرد: مسئولان درباره نحوه پرداخت یارانه های نیازمندان و قطع یارانه برخورداران توضیح خواهند داد.رئیس جمهور با اشاره به این که شرایط امروز کشور به گونه ای است که همه بازرگانان جهان و سرمایه گذاران مسیر ایران را در پیش گرفته اند ، گفت: شما روزانه می بینید که چه مقدار سرمایه گذاران خارجی ، ایرانیان خارج از کشور و همچنین کارآفرینان داخلی ما خود را برای سرمایه گذاری آماده می کنند.روحانی در جمع مردم هرمزگان افزود: ما باید زنجیره های به ناحق و ظالمانه تحریم را که ظالمان و مداخله گران بر دست و پای اقتصاد کشور ما بسته بودند با شمشیر پاره کنیم.
رئیس جمهور همچنین گفت: اولین قدم مهمی که در این مسیر برداشته شده است در خودرو سازی ، پتروشیمی، کشتیرانی ، بیمه و در بخشی از مسائل بانکی ،بخش بزرگی از این تحریم ها برداشته شده است.
روحانی افزود: مردم عزیز و دلاور ایران و همچنین مردم فهیم هرمزگان بدانند که حقوق ملت ما محفوظ خواهد ماند.
رئیس جمهور همچنین گفت: دولت قدمی نسبت به حراست و حفاظت از حقوق ملت ایران عقب نشینی نخواهد کرد و تمامی حقوق مردم عزیز ما از جمله حقوق هسته ای محفوظ خواهد ماند.
آقای روحانی گفت: ما می خواهیم آن حقوقی که به ناحق بدست دیگران از ملت ما سلب شده است مانند حق صادرات ، آزادی تجارت ، مبادلات پولی و بانکی و توسعه که مداخله جویان مورد تجاوز قرار داده اند آنها را برای ملت تثبیت کنیم و به حول و قوه الهی این قدم ها را با حمایت شما مردم برخواهیم داشت.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید از ابتدا به ملت قول داده که همه مردم ایران به طور مساوی از حقوق شهروندی باید برخوردار شوند"، خاطرنشان کرد: در این راستا فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد و همه مردم، همه مسلمانان و همه آنهایی که گوینده لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله هستند، همه برادر و در کنار یکدیگر هستند. همه آنهایی که به خدا، پیغمبر و اهل بیت(ع) عشق می‌ورزند، مؤمن و برادرند و باید دست به دست هم دهیم تا از مسیر سختی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند عبور کنیم.

روحانی همچنین با بیان اینکه "در هر استانی برای اشتغال و حرکت اقتصادی، مردم همان استان حق تقدم دارند"، اظهار کرد: می‌توان در برخی تخصص‌ها از نیروهای استان‌های همجوار استفاده کرد اما همزمان باید وسیله، تخصص و اشتغال مردم بومی آن استان را مهیا کنیم. من تاکید می‌کنم که باید در هر استانی از جمله استان هرمزگان برای کار، اشتغال و فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مردم آن استان دارای حق تقدم باشند.

رییس جمهور در ادامه سخنانش با مورد توجه قرار دادن بحث هدفمندی یارانه‌ها، گفت: اولا به مردم ایران به صراحت عرض می‌کنم این حق ازهمه آن‌هایی که به یارانه نقدی در زندگی خود نیازمندند، سلب نخواهد شد و برای آن‌ها ادامه خواهد یافت.

وی افزود: طبق قانونی که اخیرا مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است به همه آن‌هایی که نیازمند و متقاضی هستند یارانه نقدی پرداخت خواهد شد. البته معیاری درباره افرادی که نیازی نداشته باشند، وجود دارد که از طرف دولت طبق قانون مشخص خواهد شد. اما همه بدانید در مرحله آینده هدف دولت عمدتا مساله رونق تولید در این کشور، اشتغال، امنیت غذایی برای مردم به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر و همچنین بحث سلامت برای مردم است.

رئیس جمهور با بیان این که ان‌شاءالله دولت در قدم‌های بعدی در زمینه بیمه سلامت و امنیت غذایی اقدامات لازم را انجام خواهد داد که در بحث امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه نسبت به کالاهای اساسی و مواد غذایی و ضروری خیال راحت‌تری داشته باشند، گفت: مردم بدانند که دولت در زمینه امنیت قضایی همه توان خود را به کار خواهد گرفت.
وی افزود : در زمینه هدفمندی یارانه ها قدم های جدیدی برداشته می شود و در این باره نیز مسئولان به مردم توضیح می دهند.
رئیس جمهور تاکید کرد : با این حال اقشار نیازمند بدانند هم یارانه می گیرند و هم امنیت غذایی آنها تامین می شود و در سلامت نیز گامهای موثری برداشته خواهد شد .

روحانی در ادامه گفت: با توجه به وجود مشکلات فراوان در زمینه بهداشت و درمان در استانی مثل استان هرمزگان ان شاءالله در زمینه تجهیز و تکمیل بیمارستان‌ها در سال آینده قدم‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی با تاکید دوباره بر این که در بحث هدفمندی یارانه‌ها قدم جدیدی برداشته خواهد شد که توسط مسئولین برای مردم عزیز ایران توضیح داده می‌شود، افزود: یارانه نقدی برای اقشار نیازمند استمرار پیدا خواهد کرد ضمن این که در بحث امنیت غذایی، سلامت، بهداشت و درمان قدم‌های موثری برداشته می‌شود.
 
سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس

سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس

 * حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین سفر استانی خود، صبح امروز وارد بندرعباس شد. نماینده ولی فقیه در هرمزگان ، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از آقای روحانی در فرودگاه استقبال کردند.رئیس دولت یازدهم در فرودگاه در جمع خبرنگاران اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به این استان را تشریح کرد و گفت: چهار استان هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان در کنار خلیج فارس و دریای عمان قرار دارند و دروازه ورود کشور به جهان و آب های آزاد محسوب می شوند.

روحانی هرمزگان را از مناطق استراتژیک کشور دانست و گفت: این استان بسیار مهم  به لحاظ بندری و حمل کالا و صادرات ، دروازه  ورود کشور به آب های آزاد است.

آقای روحانی افزود: امروز برای هئیت دولت افتخار است که  مهمان هرمزگانی هایی که در مقابل استعمارگران ایستادند و سرزمینی مستقل و آزاد آفریدند باشد. رئیس جمهور بر ادامه سفرهای هئیت دولت به سراسر کشور  تاکید کرد.

استقابل از روحانی در بندرعباس

 دیدار با نخبگان، دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان و علمای شیعه و اهل سنت از برنامه های دیگر دکتر روحانی در این سفر عنوان شده است.

حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شرکت در هم اندیشی برای توسعه استان، دیدار با ایثارگران و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فولاد بخش های دیگر برنامه های رئیس جمهوری و هیات همراه را در این سفر سه روزه تشکیل می دهد.

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه تلفنی 111 برای طرح درخواست ها و دیدگاه های هموطنان عزیز خبر داد.  براساس اطلاعیه این مرکز، مردم عزیز استان هرمزگان می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن سه رقمی رایگان 111 اعلام کنند.



سه شنبه, 06 اسفند 1392 ساعت 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن