تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802682973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاقچیان سوخت در استان بوشهر 43 میلیارد ریال جریمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قاچاقچیان سوخت در استان بوشهر 43 میلیارد ریال جریمه شدند بوشهر- ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در11 ماه گذشته 43 میلیارد ریال جریمه برای عرضه کنندگان خارج از شبکه سوخت در این استان صادر شده است.


به گزارش ایرنا، محمود احمدی روزسه شنبه درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: بیش از90 درصد پرونده های قاچاق سوخت ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در این استان محکوم و10 درصد دیگر نیز با ارایه مستندات موجود تبرئه شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تا زمانی که اختلاف قیمت حامل های انرژی در داخل و خارج از کشور وجود دارد قاچاق سوخت نیز ادامه می یابد و نمی توانیم به صورت 100درصد قاچاق سوخت را برطرف کنیم.
محمد حسن پرآور افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته در موضوع سوخت مربوط به حمل و نقل جاده ای و نبود کنترل بر آن هاست و فقط بخش ناچیزی از آن مربوط به شناورهاست.
وی اضافه کرد: اقداماتی که تاکنون برای مبارزه با قاچاق سوخت انجام شده مطلوب است ولی کافی و بازدارنده نیست.
پرآور بیان کرد: همه برنامه ها و اقدامات در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت فقط می توانند بخشی از مشکلات را حل کنند.
وی یادآورشد: استان بوشهر در این زمینه نسبت به دیگر استان های مرزی وضعیت مطلوب تری دارد.
پرآور گفت: از امروز قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور اجرا می شود و اجرای آن می تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند.
وی بیان کرد: پیشنهاد می کنیم برای کاهش قاچاق سوخت دراستان های ساحلی نیز مانند استان های مرزی در شرق کشور سهمیه سوخت مرزی در اختیار مرزنشینان قرارگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهراضافه کرد: این سوخت باید به قیمتی به مرزنشینان ارایه شود که ارزش خرید و فروش داشته باشد و این گونه نباشد که سوخت با قیمت بین المللی در اختیار مرزنشینان قرارگیرد و دوباره قاچاق سوخت رونق بگیرد.
وی افزود: به تعاونی های مرزنشینان استان های ساحلی نیز مجوز بونکرینگ سوخت داده شود تا به صورت سازماندهی شده اقدام به فروش و صادرات سوخت کنند تا هم دولت و هم مرزنشین سود ببرد.
پرآور اظهارکرد: اداره کل بنادر و دریانوردی باید نسبت به اقداماتی مانند روشنایی، نصب دوربین و دیوارکشی که باعث کاهش تخلفات می شود اقدام کند.
وی افزود: دریانوردی نسبت به شناورهایی که افزایش قدرت موتور گرفته اند یک بررسی جامع انجام دهد تا مشخص شود این افزایش قدرت واقعی است یا فقط روی کاغذ انجام شده تا سهمیه سوخت مازاد بگیرد.
پرآورگفت: در صورتی که این افزایش قدرت واقعی و براساس نیاز صورت گرفته که ولی اگر افزایش قدرتی انجام نشده و فقط برای دریافت سوخت بیشتر این تغییرات فقط روی کاغذ انجام شده آن شناور به تعزیرات معرفی شود.
وی تصریح کرد: دستگاه های کاشف و شاکی باید پرونده ها را به سمت تعزیرات سوق دهند زیرا قوه قضاییه بار زیادی بردوش دارد و مسیر رسیدگی به این پرونده ها طولانی می شود.
پرآور افزود: باید به دستگاه دستگاه تحویل گیرنده سوخت قاچاق این اختیار داده شود که بتواند حق کشف را همزمان با فروش سوخت به دستگاه کاشف پرداخت کند زیرا واریز درآمد حاصل از سوخت قاچاق به خزانه و سپس پیگیری برای دریافت حق کشف توسط دستگاه کاشف باعث طولانی شدن این چرخه و بی انگیزه شدن نیروهای کشف کننده می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر نیزاظهارکرد: باید یک کمیته تخصصی از طرف کمیسیون تشکیل شود و تمام موضوع های در لایه های مختلف کارشناسی و تصمیم سازی و به کمیسیون بازگردانده شود.
فتح الله خوشبختی افزود: باید در حوزه سواحل و دریا که قاچاق سوخت بیشتری صورت می گیرد کار مطالعاتی اساسی با استفاده از ظرفیت دانشگاه صورت گیرد و سه برنامه کوتاه، میان و بلند مدت تدوین شود.
وی اضافه کرد: به طور معمول در قوانین مشکلات کمتری داریم ولی در رویه ها و اجرا مشکل بیشتری وجود دارد که باید برطرف شود. ک/2
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن