تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌ها را خنثی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم آیت الله نوری همدانی:
تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌ها را خنثی می‌کند
قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب اعم از صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها و ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم در برابر ملت ایران صف آرایی کرده‌اند و با حفظ بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه، توطئه‌ها و دشمنی‌ها خنثی خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی، پیش از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و نخبگان امر به معروف و نهی از منکر، به تبیین لزوم کسب یک جهانبینی صحیح و الهی در زندگی پرداختند. وی ساختن یک جهان بینی الهی برای مردم را اولین مرحله دعوت انبیای الهی دانست و گفت: جهان بینی الهی یعنی یک بینش صحیح و برخاسته از تفکر در آیات و نشانه های الهی که قرآن کریم نیز در جاهای مختلف به این حقیقت اشاره می کند و با بیان نشانه های خداوند و دعوت مردم به تفکر در این نشانه ها، زمینه ساز جهان بینی الهی را برای مردم فراهم می کند. استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به وجود نظم و قانون خاص در عالم طبیعت، خاطرنشان کرد: همه موجودات نظام هستی از یک قانون خاصی تبعیت می‌کنند و نشان دهنده این است هیچ موجودی در عالم عبث و بیهوده خلق نشده است و آفریدگار حکیم و دانایی آنان را به خاطر هدفی خلق کرده؛ بنابراین ما انسان‌ها وظیفه داریم این خالق بزرگ و حکیم را بشناسیم و از دستورات او تبعیت کنیم. وی افزود: اگر انسان‌ها به نشانه‌های الهی که در آسمان‌ها و زمین وجود دارد و به نظم و ترتیب حاکم برآنها تفکر کنند، درس توحید و خداپرستی از آنان خواهد گرفت و قرآن کریم نیز همه انسان‌ها را به تفکر در آفاق و انفس دعوت کرده تا اعتقادات توحیدی مردم به درستی پایه ریزی شود. آیت الله نوری همدانی، انقلاب اسلامی ایران را در راستای جهان بینی الهی دانست و خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب اسلامی در ایران، حادثه کوچکی نیست و همه ما وظیفه داریم این انقلاب و دستاوردهای عظیم در همه عرصه‌ها و همچنین آسیب‌هایی که آن را تهدید می‌کند، به خوبی بشناسیم و به نسل آینده منتقل سازیم و در این صورت دشمن از دست اندازی به این مملکت ناامید خواهد شد. این مرجع تقلید تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد، زیرا از ابتدا با انگیزه الهی و دینی پایه گذاری شده است و بنیانگذار آن نیز یک عالم مجاهد و عارف و کسی بوده که در برابر شرق و غرب ایستاد و اسلام ناب را به این مملکت عرضه کرد و خدمت در این نظام مقدس به انگیزه یاری دین خدا، عبادت محسوب می شود. به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به توطئه های هر روزه دشمنان علیه نظام اسلامی، تاکید کرد: همه دشمنان اسلام و انقلاب اعم از صهیونیست ها، تکفیری ها و ابرقدرت های شرق و غرب عالم در برابر ملت ایران صف آرایی کرده اند و با حفظ بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه، این دشمنی ها خنثی خواهد شد.  


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن