تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802768105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تندیس انسانیت به 12 برگزیده نیکوکار عرصه هنر و ورزش اهدا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تندیس انسانیت به 12 برگزیده نیکوکار عرصه هنر و ورزش اهدا می شود تهران - ایرنا - دومین دوره اهدای تندیس انسانیت با حضور نیکوکاران جامعه ورزش و هنر روز جمعه - نهم اسفند ماه - در تالار وحدت تهران برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه هنرمندان در نشست خبری همایش اهدای تندیس انسانیت و دوازدهمین سال تاسیس باشگاه هنرمندان گفت: امیدوارم مراسم اهدای تندیس انسانیت به گونه ای در سال جاری برگزار شود که آحاد جامعه برای سال آینده منتظر باشند که چه افرادی این تندیس را دریافت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: این گونه مراسم ها باید در جامعه نهادینه شود تا بخشی عمده ای از مشکلات اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه حل شود.
حسین یاریار ادامه داد: موضوعات فرهنگی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار دارد و گاهی اصلا خریداری ندارد، از رسانه ها می خواهیم در این وضعیت نگاه ویژه ای به موضوعات فرهنگی داشته باشند.
محمد رضا طالقانی یکی از اعضا کمیته داوران اهدا تندیس انسانیت نیز در این مراسم گفت: انسانیت و مرام و معرفت انسانی از مواردی است که این روزها در جامعه ما مهجور واقع شده اند. سایر مسایل این موضوعات را تحت شعاع خود قرار داده اند و برگزاری این مراسم در نهایت برای ترویج روحیه مردانگی و انسانیت در جامعه است.
وی با بیان اینکه برای شرکت در چنین مراسم و برنامه هایی باید در کشور رقابت ایجاد شود ، افزود: سال گذشته نیز در نخستین دوره این مراسم حضور داشتم و امسال با میل بیشتری در این برنامه شرکت کردم و معتقدم جامعه ما به تقویت روحیه پهلوانی نیاز دارد.
طالقانی گفت: 12 نفری که اننتخاب شدند، افرادی از جامعه هنر و ورزش هستند که در کارهای خیر پیشقدم بوده اند و تلفیق جامعه هنر و ورزش در ترویج کارهای خیرخواهانه در جامعه تاثیر مثبت و زیادی دارد، زیرا مردم از این افراد الگو برداری می کنند و نباید اجازه دهیم به سادگی حرمت این گونه افراد شکسته شود.
دبیر همایش دومین دوره اهدا تندیس انسانیت هم در این نشست خبری در خصوص فرایند انتخاب نیکوکاران گفت: هیات داوران شامل 19 نفر از افراد برجسته جامعه هنری و ورزشی در رابطه با نحوه انتخاب و تعریف شاخص های نفرات برتر جلسات مختلفی را برگزار کردند که در نهایت به تعریف مشترکی از نیکوکار رسیدند.
احمد حمزه لویی اظهار کرد: براساس این تعریف، نیکوکار به فردی اطلاق می شود که حمایت های مادی و معنونی از آسیب دیدگان جامعه مانند ایتام، خانواده های بی سرپرست، بیماران صعب العلاج و .. انجام می دهد.
وی ادامه داد: بر همین اساس هیات داوران با تهیه فرمی و ارسال آن برای صاحبنظران عرصه هنر از آنان خواستند که برای هر بخش سینما، تئاتر و موسیقی چهار نفر را انتخاب کنند.
حمزه لویی ادامه داد: به دلیل آنکه حوزه هنر طیف بسیار گسترده ای است و ظرفیت و امکانات ما این اجازه را به ما نمی داد که به همه رشته های هنری پرداخته شود، به ناچار امسال سه بخش سینما، تئاتر و موسیقی را انتخاب کردیم و در سال آینده نیکوکاران سایر هنرها نیز انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: در بخش ورزشی نیز فرم های مربوطه برای صاحبنظران، کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی ارسال شد که هر یک از صاحبنظران این بخش نیز می توانست از هر یک از رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، وزنه برداری، کشتی، بسکتبال و سایر رشته ها دو نفر را انتخاب کنند. در بخش ورزشی سعی شد ابتدا به رشته های تیمی توجه شود و به دلیل آنکه کشتی ورزش ملی کشورمان است در این همایش مورد توجه قرار گرفت و یک نفر هم از سایر رشته ها به عنوان نیکوکار انتخاب شد.
دبیر همایش دومین دوره اهدا تندیس انسانیت ادامه داد: از 180 فرم ارسال شده در مجموع 118 فرم را دبیرخانه همایش دریافت کرد و نفرات انتخاب شده در جلسات مختلف کمیته داوران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت شش نفر از جامعه هنری و شش نفر در بخش ورزشی به عنوان نیکوکار شایسته دریافت تندیس انسانیت شدند.
وی ادامه داد: در بخش جنبی این همایش به 12 نفر از افرادی که تلاش صادقانه در حوزه های مختلف داشتند، تندیس تلاش صادقانه تعلق خواهد گرفت و از 12 نفر از اصحاب رسانه نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد.
حمزه لویی ادامه داد: جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران نیز با اهدا لوح تقدیر از همه برگزیدگان این جشنواره تجلیل بعمل خواهد آورد.
مدیرعامل جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران نیز در این نشست خبرنگاران را از خیران جامعه دانست و گفت: با توجه به مشکلات بسیار زیادی که بیماران ام . اس با آن روبرو هستند، رسانه ها باید بهتر و وسیعتر به مشکلات این افراد بپردازند.
سید حسن بابایی افزود: بیماری ام . اس در ایران مغفول مانده و خوشبختانه جامعه هنری و ورزشکاران در صدر کارهای خیرخواهانه هستند.
وی برگزاری همایش هایی همچون اهدا تندیس انسانیت را با هدف ترویج گسترش امور خیرخواهانه در جامعه دانست و گفت: مردم خوب کشورمان همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستند و ما انتظار داریم که دولت نیز قدم های موثری را در این راه بردارد.
در این نشست خبری همچنین محمد اشرفی دبیر شورای عالی تامین اجتماعی و اصغر همت یکی اعضای کمیته داوران حضور داشتند.
هیات داوران دومین دوره اهدا تندیس انسانیت شامل محمدرضا طالقانی، اصغر همت، فاطمه گودرزی، مهوش صبر کن، علی رییسی، زهرا سعیدی، ناصر عظیمی، سید مهدی کاظمی، سید جواد هاشمی، احمد حمزه لویی، بیژن شیری، علی مانوسی فر، عزیزالله محمدی، محمد نوری، علی مرادی، روح الله سهرابی (انجمن منتقدین) و سیروس معدن دار، داریوشش باباییان و حسین یاریار هستند.
سال گذشته و در نخستین دوره این مراسم، جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، رضا عطاران، پوران درخشنده، رویا تیموریان، حمید سوریان، علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و سید مهدی رحمتی انتخاب و تندیس انسانیت را دریافت کردند.
ورزشی (4)**1067**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن