تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت اکوتوریسم در توسعه مناطق نقش مهمی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صنعت اکوتوریسم در توسعه مناطق نقش مهمی دارد کرمان- ایرنا- فرماندار بافت گفت: رونق اقتصادی هر منطقه تنها منوط به ایجاد کارخانه ها و مراکز اقتصادی صنعتی نیست بلکه صنعت اکوتوریسم و گردشگری می تواند سبب رونق و توسعه هر منطقه شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدعلی بهروزˈ روز سه شنبه در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بافت، افزود: گردشگری و ایجاد بستر مناسب برای میزبانی شایسته میهمانان و مسافرین نوروزی بایستی با تمامی توان و ظرفیت شهر انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 220 هزار نفر گردشگر از این شهرستان بازدید کردند، اظهار کرد: امسال بایستی شرایط به گونه ای فراهم شود تا ظرفیت پذیرش گردشگران در این شهرستان افزایش یابد.
وی یادآور شد: در سال گذشته این تعداد گردشگر در هفت مدرسه و ستاد اسکان ساماندهی شدند.
ˈمجتبی شفیعیˈ مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت نیز با بیان اینکه کمیته های امدادرسانی ستاد تسهیلات نوروزی ساماندهی و راه اندازی شده است، گفت: جمع آوری اطلاعات و آمار گردشگری شهرستان و تهیه وسایل ارتباطی و اطلاع رسانی یکی از مهم ترین وظایف این کمیته ها است.
ˈامید بختیاریˈ شهردار بافت هم با اشاره به اینکه آماده سازی شهر برای میزبانی میهمانان نوروزی آغاز شده است، گفت: گلکاری و رنگ کاری 10میدان، بلوار و فضاهای سبز شهری و ساماندهی مناطق تفریحی و اقامتی شهر از اولویت های کاری شهرداری است که فعالیت آن آغاز شده است.
ˈحسین حضرتیˈ رییس اداره راه و شهرسازی نیز لکه گیری محورهای اصلی و خطکشی، گشت نوروزی، آشکار کردن نقاط حادثه خیز را از جمله اولویت های ویژه این اداره برای آماده سازی تعطیلات نوروزی عنوان کرد.
شهردار بزنجان نیز از آماده سازی شهر بزنجان برای میزبانی مسافران نوروزی خبرداد.
ˈکورش شیبانیˈبا اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه و عزای شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: آماده سازی زائر سرای آستانه سیده سلطان فقیه الدین و مدارس ستاد اسکان و آماده سازی مرکز اقامتی و گردشگری از جمله اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری بزنجان است.
به گزارش ایرنا، ایجاد اکیپ گردشگری در خبر، گوغر و باغ فخروئیه، باز بینی شبکه برق شهر و روستا، کنترل شبکه آب شهری و جلوگیری از قطعی احتمالی، توزیع بسته های فرهنگی و کتب برای اکیپ استقبال از مسافران، ایجاد بازارچه های محلی، کنترل و سرویس دهی مناسب خودپردازهای بانک و ایجاد امنیت پایدار برای مسافران نوروزی از دیگر مصوبات و اولویت های این ستاد بود.ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن