تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804733556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلکسی S5 رونمایی شد/ ظاهری تکراری اما باطنی قدرتمند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گلکسی S5 رونمایی شد/ ظاهری تکراری اما باطنی قدرتمند+تصاویر
همه چیز در مورد آخرین پرچمدار سامسونگ؛
گلکسی S5 رونمایی شد/ ظاهری تکراری اما باطنی قدرتمند+تصاویر
در گوشی هوشمند جدید سامسونگ، حسگر ضربان تعبیه شده، تپش قلب شما را اندازه‌گیری کرده و داده‌های مربوطه را به برنامه S Health 3.0 که اپلیکیشن کنترل سلامت سامسونگ است ارسال می‌کند.
نامه نیوز -  و بالاخره گلکسی اس 5 اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو فبلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گرفته در پشت دستگاه در کنار بخش فلش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید دانست.








پرچمدار مبتنی بر اندروید 4.4 سامسونگ، از زبان طراحی نسل قبلی خود چندان فاصله نگرفته است. این دستگاه از صفحه‌نمایشی بزرگتر در شاسی بزرگ‌تر بهره می‌برد که البته باز هم کلیه این قسمت بعلاوه پوشش پشتی، حاشیه‌ها و دکمه بیضی شکل خانگی از جنس پلاستیک است اما اسکنر اثر انگشت و کنترلگر ضربان قلب ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار جالب توجهی هستند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد گلکسی اس 5 تمرکز ویژه‌ای بر روی سلامت و تناسب اندام داشته که می‌تواند نوعی مقابله پیشاپیش با تحرکات اپل برای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای بعدی باشد. 
 
در گوشی هوشمند جدید سامسونگ، حسگر ضربان تعبیه شده، تپش قلب شما را اندازه‌گیری کرده و داده‌های مربوطه را به برنامه S Health 3.0 که اپلیکیشن کنترل سلامت سامسونگ است ارسال می‌کند. این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی محاسبه قدم‌های برداشته شده و نیز میزان کالری سوزانده شده را نیز دارا است. یک مانیتور از وضعیت بصری ضربان قلب که توسط انگشتان دست قابل تعامل است نیز بر روی صفحه‌نمایش ساعت‌های هوشمند Gear نمایان خواهد شد. این ویژگی در مجموع بعد دیگری را به داده‌های بدست آمده اضافه می‌نماید که می‌تواند منجر به ارائه تصویر کلی واضح‌تری از وضعیت سلامت کلی شخص شود.









ویژگی مهم دیگر گلکسی اس 5، استفاده از سنسور شناسایی اثر انگشت در این دستگاه است. بدون شک بسیاری افراد، بار دیگر سامسونگ را به کپی‌برداری از اپل متهم خواهند نمود اما سنسور به کار رفته در گلکسی اس 5 کاملا متفاوت از نمونه به کار رفته در آیفون 5s است. این سنسور توانایی ثبت سه اثر انگشت گوناگون را دارد و فرآیند ثبت از طریق انجام هشت بار کشیدن انگشت انجام می‌پذیرد (سنسور گلکسی اس 5 برخلاف آیفون که از طریق نگاه داشتن انگشت صورت می‌گیرد بر مبنای کشیدن انگشت بر روی سنسور عمل می‌نماید). در گلکسی اس 5 می‌توان از سنسور اثر انگشت به منظور شناسایی و باز نمودن دستگاه بهره برد اما در عین حال کاربرد مهم دیگری نیز برای آن تعبیه شده است؛ با استفاده از این اسکنر کاربر می‌تواند تاییدیه لازم را به PayPal داده و به انجام پرداخت‌های اینترنتی خود در هر کجا بپردازد. این موضوع گستره‌ی بسیار وسیع‌تری را نسبت به کاربرد Apple ID در آیفون شامل می‌شود و تنها به شناسایی مالک دستگاه و اجرای پرداخت‌های iTunes محدود نیست.
 
از آنجا که در این سیستم از PayPal بهره گرفته شده است، می‌توان از این ویژگی برای خرید اجناس فیزیکی نیز در خرده فروشی‌ها بهره برد. این موضوع بطور بالقوه گزینه‌های پرداخت با موبایل بسیاری را برای سامسونگ و کاربران این شرکت فراهم خواهد آورد.  تمام موارد ذکر شده بستگی به این خواهد داشت که سیستم مذکور در عمل به چه نحوی ظاهر شود و چه میزان تلاش برای شکستن صد امنیتی آن نیاز خواهد بود.




 


ویژگی دیگر گلکسی اس 5 در دوربین جدید این دستگاه نهفته است که اکنون از رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره برده و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K را دارا است. البته باید در نظر داشت که صفحه نمایش قرار گرفته بر روی دستگاه 1080p بوده و توانایی اجرای با شکوه تمام ویدئوهای ضبط شده را نخواهد داشت. گلکسی اس 5 سامسونگ اولین گوشی معرفی شده با قابلیت ضبط ویدئو 4K نیست اما مسلما در گروه اولین‌ها قرار می‌گیرد. این موضوع با توجه به همه‌گیر شدن روزافزون تلویزیون‌های 4K با قیمت‌های قابل دست‌یابی، برای بسیاری کاربران یک مساله اغوا کننده خواهد بود. بنابراین شاید بتوان گفت که ویدئوهای خانگی تهیه شده توسط کاربران می‌تواند در حال حاضر بر بسیاری از محتوای رسمی از نظر کیفیت غلبه کند.
 
دوربین جدید این دستگاه همچنین از عملکرد جدید تصویر آهسته بهره می‌برد که نمونه آن را در آیفون 5s نیز دیده‌ایم. همچنین دوربین گلکسی اس 5، قابلیت‌ تغییر و تنظیم فوکوس پس از ثبت تصویر، نظیر آنچه در دوربین‌های گران قیمت سری Lytro می‌بینیم را در خود جای داده است. این هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید راه خود را هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های موبایل باز نماید اما در حال حاضر استفاده از این عملکرد، بطور قطع به سامسونگ کمک خواهد کرد تا کاربران بسیاری را متقاعد به خرید پرچمدار جدید خود کند.
 دیگر موارد
 
از دیگر مشخصات گلکسی اس 5 می‌توان به درگاه کارت حافظه microSD به منظور افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی اشاره کرد. یک نرم‌افزار سرعت‌دهنده دانلود نیز که از ترکیب شبکه LTE و Wi-Fi به منظور دانلود فوق سریع فایل‌های بزرگ برخوردار است در این دستگاه تعبیه شده است. طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب به این معنی خواهد بود که شما خواهید توانست گلکسی اس 5 را با خود به هرکجا ببرید اما لازم است برای دست یافتن به پورت Micro USB 3.0 که در پایین دستگاه قرار گرفته است با یک درپوش سر و کله بزنید.
 
گلکسی اس 5 سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، NFC، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، بلوتوث 4.0، حافظه داخلی 16 یا 32 گیگ که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است بهره می‌برد.







1392/12/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن