تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802996260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح مصوبه درآمدهای مالیاتی اجحاف در حق استان تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الیاس نادران در تذکری مطرح کرد اصلاح مصوبه درآمدهای مالیاتی اجحاف در حق استان تهران است تهران - ایرنا – نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری نسبت به مصوبه مجلس در خصوص درآمدهای مالیاتی استان ها گفت: این مصوبه باعث اجحاف به شهرستان های استان تهران می شود و اصناف و بازرگانان تهران مجبور می شوند مالیات بیشتری پرداخت کنند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «الیاس نادران» در جلسه علنی امروز - سه شنبه - و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه در خصوص مسایل رخ داده در جریان رفع این ایرادات گفت: درباره درآمد مالیاتی استان ها، زمانی که در صحن علنی مجلس رای گیری شد، جداول نه امضا و نه چاپ شده بود و بعد از زمان رای گیری تعدادی از نمایندگان به کمیسیون اصل 90 شکایت کردند.
وی خطاب به لاریجانی گفت: شما این موارد را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادید و گفتید که به همه موارد رسیدگی شود و بعد از آن ضوابطی برای برون رفت از این وضعیت ارایه شد و مقرر شد 6 نفر از اعضای هیات رییسه و چهار نفر از اعضای کمیسیون تلفیق درباره آن تصمیم گیری کنند.
نماینده مردم تهران اضافه کرد: این 10 نفر به همراه 5 نفر دیگر و سه نماینده ناظر که عضو کمیسیون تلفیق نبودند در این باره تصمیم گرفتند در حالی که بعد از آن در مطبوعات اعلام شد که پشت درهای بسته در این باره تصمیم گیری شده است؛ این در حالی است که بر خلاف سالهای قبل، جریان رسیدگی کاملا شفاف بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: مقرر شد در چند مورد از موارد اختلافی به صورت اتفاق آرا رای گیری شود که در مورد درآمدهای استانی اتفاق آرا کسب نشد و روز بعد عین مطلب گزارش شد.
نادران گفت: «در مورد درآمدهای مالیاتی استان ها در دو مورد رای گیری شد که یکی از آنها بازگشت به لایحه دولت بود که از 31 نفر، 20 نفر به آن رای مثبت دادند؛ این در حالی است که جدولی که مرجع تنظیم آن مشخص نیست و کمیسیون اطلاعی از آن ندارد و اعضا در زمان رای گیری درباره آن آبستراکسیون کردند تنها 6 رای کسب کرد و به آن اعتراض شد.»
نادران با بیان این که حرمت امامزاده را باید متولی نگه دارد خطاب به لاریجانی گفت: اگرشما در جریان عملکرد کمیسیون که مطابق وظیفه قانونی اقدام کرده، خلافی می بینید بگویید کمیسیون خلاف عمل کرده است.
نادران همچنین در مورد تاثیر محتوایی مصوبه مجلس در خصوص درآمدهای مالیاتی گفت: این اقدام مجلس که درآمدهای مالیاتی استان ها را کم و مقرر کرده که از تهران پرداخت شود، سه اشکال دارد؛ نخست این که این امر باعث اجحاف به شهرستان های استان تهران می شود چون نمی توانند سقف درآمدی را تامین کنند.
وی ادامه داد: دومین اشکال این است که اصناف و بازرگانان تهران با فشار سازمان مالیاتی مجبور به پرداخت این مالیات می شوند که ظلم مضاعف است و ایراد سوم هم این است که به علت عدم تامین درآمدهای مالیاتی از منابع همه استان ها کم می شود ضمن این که در این مصوبه نظر کارشناسی دولت استماع نشده است.
وی درخواست کرد آنچه در جلسه غیرعلنی و غیررسمی مجلس مورد بحث قرار گرفته به رای گذاشته شود و نمایندگان موافق و مخالف درباره آن بحث کنند.
علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهار کرد: این موارد اختلافی باید در کمیسیون حل شود تا مجلس به دست انداز نیافتد.
وی خطاب به نادران گفت خودتان قبول کردید که هیات رییسه موارد اختلافی را بررسی کند و هیچ کدام از مواردی که شما گفتید زائد بر آنچه که در هیات رییسه بررسی شد نبود؛ ضمن این که همین جدولی که امروز تایید شد به چاپخانه رفته و چاپ شده بود.
لاریجانی اضافه کرد: راه قانونی همین بود که طی شده و نظر هیات رییسه هم این بود و در جلسه غیرعلنی هم نظر اسنتزاجی را مطرح کردند و شبهه و ایرادی وجود ندارد.
لاریجانی در پایان گفت مسیر قانونی طی شده و اشکالی وجود ندارد ؛ ضمن این که این مکانیزم به نفع استان ها تمام شده است.
سیام(3)**2021**9189 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن